• Anonym

Sömntabletter Propavan - Påverkar dem vikten?

Ja, som rubriken lyder. Jag äter propavan dagligen, mot sömnproblem - och jag bara undrar om det kan vara så att de påverkar vikten? För det vill jag verkligen inte.

• Svar på tråden Sömntabletter Propavan - Påverkar dem vikten?
  • Anonym

äter också propavan. gjort det rätt länge. har inte påverkat min vikt alls

• Anonym (provat)

tog propavan för första gången inatt, 1 tablett 25 mg. efter nån timme började jag känna mig helt borta o konstig, som om jag druckit alldeles för mkt alkolhol kändes det, jag blev lite rädd... o idag käknt mig trött o konstig hele dagen . kändes inte positivt för mig  

• ravenlady25
    Anonym (provat) skrev 2011-03-11 15:08:46 följande:
    tog propavan för första gången inatt, 1 tablett 25 mg. efter nån timme började jag känna mig helt borta o konstig, som om jag druckit alldeles för mkt alkolhol kändes det, jag blev lite rädd... o idag käknt mig trött o konstig hele dagen . kändes inte positivt för mig  
    Man kan bli lite "bakis" i början, dvs att man blir trött och lite borta under dagtid i början. Men det går över.
    Sen tycker jag du ska fråga din läkare om du kan få gå ner till en halv tablett så att du inte behöver uppleva att du känner det som om du druckit för mycket alkohol.

Blessed Be//
Svar på tråden Sömntabletter Propavan - Påverkar dem vikten?