• EllyHayes

Skön avsugning

Jag skulle så gärna vilja överraska min partner med en skön avsugning, att ta den långt ner i halsen. Visst har jag försökt men kommit halvvägs innan kräk-reflexen får för sig att reagera och jag inte kommer längre än så.

Snälla, någon som kan ta den hela vägen som har tips på hur jag kan göra / tänka för att kunna ta den hela vägen ner utan att behöva hulka varje gång?

Tacksam för alla svar :)

• Svar på tråden Skön avsugning
  • Turez

Jag förstår inte varför du måste ta den långt ner i halsen, avsugningen kan väl vara gudomlig ändå?

• Anonym (Man)
    Turez skrev 2011-03-02 13:11:13 följande:
    Jag förstår inte varför du måste ta den långt ner i halsen, avsugningen kan väl vara gudomlig ändå?
    Bra svar! inlevelse och passion är det som är avgörande om det är bara är skönt eller gudomligt. Det är i alla fall min erfarenhet.
  • Lykka

https://www.flashback.org/t155850

Här är Jenna Jameson´s 10 budord när det kommer till perfekta avsugningar, har själv testat och det har alltid gått hem hos de killar jag sugit av. Nu är jag visserligen sambo sedan länge och det kanske är lite glest mellan tillfällena men en gång i veckan i alla fall får min kille en sån här avsugning...

• Anonym
    Lykka skrev 2011-03-02 13:16:49 följande:

www.flashback.org/t155850

Här är Jenna Jameson´s 10 budord när det kommer till perfekta avsugningar, har själv testat och det har alltid gått hem hos de killar jag sugit av. Nu är jag visserligen sambo sedan länge och det kanske är lite glest mellan tillfällena men en gång i veckan i alla fall får min kille en sån här avsugning...

Suck!
  • Trust me
    EllyHayes skrev 2011-03-02 13:08:04 följande:

Jag skulle så gärna vilja överraska min partner med en skön avsugning, att ta den långt ner i halsen. Visst har jag försökt men kommit halvvägs innan kräk-reflexen får för sig att reagera och jag inte kommer längre än så.

Snälla, någon som kan ta den hela vägen som har tips på hur jag kan göra / tänka för att kunna ta den hela vägen ner utan att behöva hulka varje gång?

Tacksam för alla svar :)

Övning tror jag är grejen. Vilja verkar du ha så använd den till att övervinna kräkkänslan. Kan vara bra om du involverar din kille i det här så han förstår varför du håller på att kräkas på hans kuk hela tiden. Risk annars att han missuppfattar allt och tror att oralsex i sig eller hans kuk får diga att vilja spy.
  • EllyHayes
    Anonym (Man) skrev 2011-03-02 13:16:01 följande:
    Bra svar! inlevelse och passion är det som är avgörande om det är bara är skönt eller gudomligt. Det är i alla fall min erfarenhet.
    Jag skulle så gärna vilja ge honom något utöver det vanliga, känns som att jag gör det på samma sätt nu och hade velat ta den längre ner. Om det finns nå tips på hur jag kan göra :)
  • Anonym
    Turez skrev 2011-03-02 13:11:13 följande:
    Porrskadad kille kanske?
  • Trust me
    EllyHayes skrev 2011-03-02 14:07:57 följande:
    Jag skulle så gärna vilja ge honom något utöver det vanliga, känns som att jag gör det på samma sätt nu och hade velat ta den längre ner. Om det finns nå tips på hur jag kan göra :)
    Svälja samtidigt har jag hört ska vara bra. Vad vet jag..
    Min fru bestämde sig, övade ett tag  för att sedan bara göra det. Någon gång måste man besluta sig för att sluta försöka och istället veta att man kan.
  • Anonym (Man)
    EllyHayes skrev 2011-03-02 14:07:57 följande:
    Titta honom i ögonen, sedan lek med tun håll den ganska hårt i handen, lek med tungen och för den sedan in centimeter för centimeter fram till dess det känns behagligt....
Svar på tråden Skön avsugning