Lantlig/ chabby chic/ industri inredning i Östergötland?
Hej!!
Finns så många, många fina inredningssidor på nätet och man hittar så mycket fint när man sitter och klickar runt!
Men jag skulle gärna även se sakerna IRL så att säga.. Jag bor i Östergötland och känner väl till några butiker med lantlig/ vit/ romantiskt/ inredning men inte så många.. Jag skulle så gärna åka runt till olika butiker och titta och känna på sakerna.
Är det någon i eller omkring Östergötland som har bra tips på butiker/ bodar/ lador osv osv med denna inredningsstil?
Skulle vara mycket tacksam i så fall!!
Själv kan jag tipsa om butik Rosengården i Skänninge, lantlig/ romantisk/ vit chabby chic butik som drivs av en underbar ung tjej med känsla för detaljer och som alltid hjälper till vid frågor!
Även Ulfåsa Möbler och Inredning börjar få in lite mer lantligt/ vitt i sina lokaler!
I Vadstena finns en liten butik med mest köksattrialjer som heter Kopp och Kanna- mysig!
Självklart känner jag till Rum & Interiör i Linköping och M Blommor i Motala men vill ha FLER butiker! Har gått i de jag känner till så mycket nu att jag ( nästan ) börjar tröttna