• Anonym (flickvän)

Voyerism - vill ni dela med er?

Jag är lite nyfiken på voyeurism, jag har förstått att min kille har den här böjelsen och vill veta mer..

Jag har några frågor:

Vad är det som är upphetsande med det?
    Någon favoritfantasi?
    Om ni hade en tjej, och hon ville göra något för er som skulle tända er, vad skulle hon göra då?

Berätta också gärna om era egna erfarenheter av er böjelse, någon speciellt upphetsande upplevelse mm..

• Svar på tråden Voyerism - vill ni dela med er?
  • Anonym (flickvän)
    Trust me skrev 2011-03-02 14:05:49 följande:
    Nej det vill vi inte!
    haha, synd men nån annan kanske vill då
  • Anonym (Jassåru)

Jag tror dom flesta skulle tycka det vara lite spännande att komma på eller se någon annan som inte visst om att dom blev sedda. Min största lockelse är kvinnlig onani. Jag tror att det är p.g.a. en total hängivelse av personen samt att man måste vara upphetsad för att onanera. Tyvärr finns baksidan att det troligtvis upplevs som kränkande att bli tittad på och jag skulle aldrig vilja kränka någon. Har aldrig försökt att sätta dessa fantasier i verket mer än att titta på nätet. Skulle aldrig springa omkring och tjuvkika, dock vet jag inte hur jag skulle reagera om jag av en händelse skulle komma på någon. Känns inte som att det kommer att ske så ser nog till att hålla dessa fantasier för mig själv och kika på datorn istället.

• Ursusman

Det betyder att man tänder på att "titta på".
    Det är ju inte så konstigt. Många ser en p-rulle. Många tänder på att se andra njuta. Det gör jag iaf.
    Visst är det häftigt se andra älska.

• Anonym

Jag kan bli otroligt upphetsad av att se något jag inte borde se. Någon som råkar visa lite för mycket på stranden eller en kvinna eller ett par som har det skönt helt ovetande om att jag kan se dem. Jag tänder även på att kunna se in i ett rum som jag som man inte har tillträde till som t.ex damernas omklädningsrum, duschar och toaletter. Jag tror att det handlar om att se verkliga kvinnor lättklädda, nakna eller ha sex.

Men som Jassåru sa inser jag att det skulle vara kränkande att verkligen smygtitta och det sista jag vill är att kränka någon så jag nöjer mig med att fantisera och kanske kika in i damernas omklädningsrum och dusch när jag vet säkert att jag är ensam i byggnaden.

Sen finns det alltid fejkade voyeur bilder och filmer på nätet men de är ofta så dåligt fejkade att de inte funkar för mig. Jag vill helt enkelt inte se en porrskådis strippa utstuderat i en "smygfilmad" omklädnings scen.  
    Det jag tänder på är som sagt verkliga kvinnors verkliga kroppar och hur de lever ut sin lust i verkligheten.

Ett minne som jag har levt länge på är när en ung kvinna. (något äldre än mig när det hände) bytte om på stranden när en vind blåste handuken rakt ut så att hela hennnes vackra, helt normala kropp blottades. Extra sexigt blev det av att hon inte fick panik utan helt lungt drog på det plagg hon höll på med innan hon fångade in handuken.

Ett annat minne var för något år sedan när jag ligger på stranden med familjen. Kvinnan i familjen bredvid byter om under kjolen med ryggen mot oss men missar att den fastnat i linningen bak så när hon böjer sig fram för att torka bort sand och dra på trosorna ser jag hennes sköte i 10-20 sekunder.
    Just då koncentrerade jag mig på att inte stirra men minnet är sexigt.

Jag skulle gärna vilja "komma på" min fru med att ligga och smeka sig. 
    Anting helt oplanerat eller att hon vill tända mig genom att ligga i sovrummet och onanera när hon vet att jag är på väg dit.
    En annan variant är att hon tar inititiv till sex genom att börja onanera bredvid mig i sängen.

Jag hade faktiskt en flickvän som gjorde så ibland. När jag satt och pluggade hände det ibland att jag tittade upp och såg henne ligga och smeka sig med handen innnanför byxorna. Hon fick napp varje gång... 

• Anonym

Ingen mer med voyeuristik läggning som vill dela med sig.
    Vad tycker du TS? Har du fått de svar du söker?

• Anonym (flickvän)

Ja det näst sista inlägget var väldigt givande och gav mig mer förståelse för böjelsen/läggningen.
    Tack så mycket!

• Ursusman

Nå TS, hur går det, lär du dig nåt?
    Mer förståelse, kanske det lockar dig med?

• Anonym (flickvän)
    Ursusman skrev 2011-03-18 15:38:30 följande:
    Nå TS, hur går det, lär du dig nåt?
    Mer förståelse, kanske det lockar dig med?
    Absolut att det lockar mig alltså inte att titta på andra, men att låta min pojkvän t.ex smygkika på mig eller smygfilma mig etc, det skulle han nog tycka om.. Han är väldigt blyg och har svårt att prata om såna här saker om jag inte leder samtalet, därför behövde jag fråga lite här, han berättade ju lite om vad han tänder på, och sen var det tvärstopp.. Men jag får såklart en större förståelse, och samtidigt så har jag fått lite hjälp här av vad andra gillar, då kan jag fråga "gillar du det här t,ex?" Vilket har underlättat vår kommunikation, han verkar öppna upp lite mer
  • Välvillig

Jag är lite av en voyeur men det är en fetisch som inte går att planera. Riggar man hela situationen känner jag mig inte som voyeur längre.

Svar på tråden Voyerism - vill ni dela med er?