• Anonym (Par K34&T25)

Besöka Club Adam & Eva 8/4 när det är max 35 år som gäller?

Hej på er! Vi funderar på att uppleva en fantasi vi har, nämligen att gå på en sexklubb tillsammans. Är det någon här som har erfarenhet av det? Någon som kanske har varit på "club 35-träff" innan? Vi funderar på att passa på när det är max 35 år som gäller, med förhoppningen att det kanske tilltalar oss mer då. Vi har aldrig gjort detta förut, och en extratjej är något som tänder oss båda vid tanken!

• Svar på tråden Besöka Club Adam & Eva 8/4 när det är max 35 år som gäller?
  • OhNo

Har inte varit där eller på liknande ställen.. Men skulle vilja.. Vi får väl se om man får dit maken, vart lite smått sugen när man kollade runt Skrattande

• Anonym (Par K34&T25)
    OhNo skrev 2011-03-02 15:19:45 följande:
    Har inte varit där eller på liknande ställen.. Men skulle vilja.. Vi får väl se om man får dit maken, vart lite smått sugen när man kollade runt 

Känns lite som Askungen på bal, det kan ju vara helt underbart! Törs jag fråga om er ålder? :)
  • OhNo
    Anonym (Par K34&T25) skrev 2011-03-02 15:27:02 följande:
    Känns lite som Askungen på bal, det kan ju vara helt underbart! Törs jag fråga om er ålder? :)
    Det lär det vara... Du kan ju skicka ett pm... Flört 
  • Anonym (Par K34&T25)

Men finns det nån här som kan berätta hur det är där på träffarna?

• Anonym (vill oxå)

vi vill oxå...vet inte var just eva o adam ligger känner bara till eden och de i köpenhamn. Både jag o min man e rätt så sugna o har funderat på att åka över till köpenhamn för o testa men nu har vi en liten så nu funkar det inte men så småningom kanske.... ingen som varit på en?

• Anonym (Par K34&T25)
    Anonym (vill oxå) skrev 2011-03-02 22:10:14 följande:
    vi vill oxå...vet inte var just eva o adam ligger känner bara till eden och de i köpenhamn. Både jag o min man e rätt så sugna o har funderat på att åka över till köpenhamn för o testa men nu har vi en liten så nu funkar det inte men så småningom kanske.... ingen som varit på en?

Det ligger i Norrköping, finns en hemsida som ni lätt hittar via google!
  • Anonym (Par K34&T25)

till Anonym (vill oxå) >
    En sådan här sak är väl en ypperlig anledning till en helg med barnvakt??? Cool

Får jag fråga om er ålder? :)

• Anonym

Det låter intressant, men kanske vid ett annat tillfälle men vi har pratat om det för det är svårt att fixa barnvakt till det tillfället. I så fall då det är max 35 år... vi är båda 30 år men ser nog betydligt yngre ut (~24ish)

• Anonym (vill oxå)
    Anonym (Par K34&T25) skrev 2011-03-03 18:37:57 följande:
    till Anonym (vill oxå) >
    En sådan här sak är väl en ypperlig anledning till en helg med barnvakt??? Cool

Får jag fråga om er ålder? :)
    vi blir 30 i år ser väl ut som mellan 25-30....jo men den minsta är så liten än, har bara varit borta några timmar från honom båda två.
  • Anonym (Par K34&T25)

Det verkar ju helt klart finnas en nyfikenhet hos fler än oss iallafall! Spännande!
    Vi får väl hoppas att club 35 blir ett återkommande tema, så kanske vi ses nångång!

• Anonym (vi kommer)

Hoppas det blir en skön kväll på Adam & Eva 8/4.
    Vi kommer i alla fall.
    vi har testat parklubb tidigare och det är hur skönt som helst.
    Man måste bara vara trygga med varandra och hela tiden vara lyhörd
    då det är den som vill minst som bestämmer.

• Anonym (Underbart)

Jag och min make har besökt adam & eva många ggr. Vi har bara bra erfarenheter där ifrån med både tjejsex och trekanter. Vi älskar att bada i bubbelpoolen och basta där. Jag längtar tillbaka dit men det är dock inte rätt läge för oss just nu då vi försöker bli gravida just nu. Hoppas ni som ska dit får en underbar första upplevelse!

• Anonym (Par K34&T25)

Till (underbart) och (vi kommer):

Berätta gärna mer om hur det är att gå dit, tror det är många som gärna vill veta mera!
    Vi är två av de!

• Anonym (vill oxå)

åh va spännande! vi skulle oxå gääärna komma...måste bara komma på en "låtsasanledning" till barnvakterna isf haha...fast d e ju inte alltid d blir som man tänkt sig - läste om några som bestämt sig för att testa parklubb - och sprang på den enes föräldrar där (!) men d e väl ingen risk på club 35 då antar jag ;)

berätta gärna mer om hur det är att gå på parklubb - nån som varit på city swingers eller vad den heter i köpenhamn? 

• Anonym (Par K34&T25)

Efterlyser fortfarande någon som kan skriva om sina pplevelser vid besöket! Vi är många som är otroligt nyfikna!!!

• Anonym (vi kommer)

det är ju så att parklubb ska upplevas det är svårt att beskriva hur det är och det är ju lite av reglerna att man inte prata för mycket om klubbarna så det kommer nog inte så mycke info.

men om nyfikenheten är stor så prova men kan ju bara känna av hur det käns och mysa med sin partner.

lycka till 

• Anonym (vill oxå)

var ju ett program på femman - fråga olle dokumentären, där man fick en inblick i hur det funkar i köpenhamn...kanske finns på kanal5play fortfarande?

Svar på tråden Besöka Club Adam & Eva 8/4 när det är max 35 år som gäller?