• Amazina

ansöker om att få lite lugn och ro!!

Någon mer än jag som bara för en liten stund skulle vilja avnjuta lite **t y s t n a d**. En kort stund av lugn och ro... Ingen som springer, ingen som sjunger eller spelar eller skriker eller hänger i mina byxben... Bara en liten liten stund... Jag vill helst inte gå ut utan skulle bara vilja få sitta i soffan en stund. I komplett stillhet...

Eller bara få äta en macka i lugn och ro...

Kanske lägga mig i ett bad...

Sedan kan världen återgå till kaos igen...

Är höggravid och just nu känns det bara som att mina reserver är aningen mindre än vanligt...

• Svar på tråden ansöker om att få lite lugn och ro!!
  • Munchies

Sover aldrig ungarna? :D

• Munchies

För jag antar att det rör sig om något barnaliknande, och inte en hund eller nåt. :-O

• Linaslus

Å jag är oxå Höggravid och känner precis som du. Skulle vilja ha en knapp och bara stängs av man, barn och hundar för en stund.

• Amazina
    Munchies skrev 2011-03-02 19:42:43 följande:
    För jag antar att det rör sig om något barnaliknande, och inte en hund eller nåt. :-O
    Barn och sjungande make... Jo... De sover i intervall... Jag sover hur som helst kasst nu i slutet av graviditeten. Och var natt avslutas med att en figur på ca 90 cm kommer intassandes runt kl 4-5 och tar huvuddelen av platsen i dubbelsängen.
  • Linaslus

Jag formligen stupar i säng när sonen somnat. Å inte är det tyst där heller... Min man snarkar haha

Svar på tråden ansöker om att få lite lugn och ro!!