• sussu88

Någon med BF juni, ung mamma, första barnet i Borås???

Hej !!

Jag är en 23 åring gravid tjej som ska ha den 25 juni. Detta är mitt första barn och ska jag vara ärlig så är jag livrädd och inte alls redo ... finns det någon därute som känner samma sak och som vill prata ??

Jag vet av erfarenhet att prata hjälper alltid...

kram kram Sara
  • Svar på tråden Någon med BF juni, ung mamma, första barnet i Borås???
  • Zolli

Hej!
    Jag är en 21årig tjej som ska ha mitt första barn med BF 19juni.
    Va livrädd i början men ha tagit en dag i taget och nu så längtar jag bara efter den lilla som är där inne i magen.

Vad är de du är rädd för?
    Kram

• MamsT

Vad är det du känner dig rädd för? Att kliva in i mammarollen?
    Jag fick mitt första barn när jag var 17 år,2008, och nu väntar jag vårt andra :)  
    Och jag känner mig ganska så nervös, mest för hur allt kommer bli när barnet är fött. 
    Men spännande är det :) 

• sassa1987

har en dotter på snart 7 månader och finns här både som vän och om du vill prata.

• stinurt

Jag har alla gravid symptom.
    Hade missfall för några veckor sen och alla symptomen försvann men nu är allt tillbaka igen :D
    Rätt säker på att jag är gravid och tror det är beräknat till den 26-27 juni nångång...
    Men svårt att beräkna eftersom jag inte haft mens och inte kan plussa än...
    kan inte plussa eftersom alla hormonerna kan sitta i upp till 9 veckor efter missfallet :)
    Så jag kan ta mitt test om ca 4-5 veckor... så här är det bara till att vänta snällt medan man mår super illa, äter hela tiden och vill helst sova dygnet runt..
    Inte kan man berätta för någon heller när man inte heller kan plussa och "bevisa" graviditeten...

Hur mår ni andra?

Svar på tråden Någon med BF juni, ung mamma, första barnet i Borås???