Konstant mensvärk v 32+4, tips!
Jag blir inte klooook på de här me förvärkar/sd! Så.. here we go;
Är gravid i v 32+4 som sagt, o har sen förra veckan haft mensvärk, i början lite till o från, svagt - nu senaste 2 dagarna har jag haft SKITONT, ibland kommer de i intervaller då främst på kvällen/natten/morgonen. Men den är konstant, försvinner aldrig helt. Vill bara krypa ihop i fosterställning o grina. Mår diffust illa hela tiden, känns som jag behöver göra nr 2 men de verkar bara va kroppen som luras, för de behöver ja icke. Är inte förstoppad. Igår morse kändes de som jag va öppen därnere, svårt o förklara känslan men om jag inte vetat att han låg me huvudet neråt så hade ja kunnat tro att ett finger stack ut emellanåt, de va liksom någe tryck neråt samtidigt som de kändes som huvudet skulle ut, haha. Ni får ursäkta mina dåliga förklaringar! ;)
Mensvärken i mage + rygg strålar också ut i ljumskarna och de kom igårkväll, ingenting innan. Känns som växtvärk i benen också, så som man hade när man va liten. Massa flytningar, både vattniga o kletiga.
Provade få tag på min BM men ingen telefontid där idag, så frågan är väl mest, är de normalt me denna konstanta mensvärk?