Jag vet hur det känns, har försökt några år på egen hand och 3 ivf som inte lyckades. Mina ägg är inte tillräckligt bra för att be befruktat. Fick besked i förgår att i.om. dålig äggkvalitet så är det ingen ide att försöka med mer IVF. Jag vet inte hur gammal du är, men har du funderat på att försöka med IVF. För min del är det försent är 40 år och producerar dåliga ägg, ingen bra kombination. Det känns som om livet har förlorat all mening. Ovan på allt detta så är jag också arbetslös sedan 1 mars. När jag fick reda på det i börjarn av året så kändes det helt ok, tänkte att 3:dj gången gillt och denna gången kommer jag att bli gravid och då spelar det inget roll, utan det kan faktikst vara skönt att ta det lugnt. Men som sagt de fick ut 8 ägg och det vissade sig att alla var dåliga. Min man är super ledsen och jag försöker fortfarande fatta hur detta kunde ha hänt. Varför just mina ägg!!!!!! Jag förstår att kvaliteten blir sämre med åren men av alla ägg som de tog ut i 3 omgångar (24 totalt så var alla kassa) FAN.....
Som jag har sagt tidigare, om du inte ha försökt med IVF så tycker jag att du bör försöka..... ta kontakt med någon IVF klinik, vänta inte så som jag har gjort...