• sommarkvällar

Hon fick orgasm, sen började gråta?

Hej alla sköna människor härinne på familjeliv..

Jag och min sambo har varit tillsammans i 3 år och sexlivet har varit underbart från första dagen.

För en månad sen hände något som aldrig hänt tidigare. Vi hade underbart sex, hon kom en gång och vi fortsatte, efter en stund när hon kom den andra gången blev det en jättestark orgasm då hon red, och från ingenstans börjar hon gråta...

Jag blev jätteförvånad och frågade varför hon började gråta, och gråtandet gick över ganska snabbt, och hon var helt förvånad själv...och svarade att det där var såå konstigt, jag vet inte varför jag grät. Jag frågade är du ledsen över något, och det sa hon att det var hon verkligen inte, sa bara det där var så skönt och jag vet inte vad som hände.sa nåt snabbt med att som att se sig själv utifrån som jag inte uppfattade riktigt..jag såg lite snabbt när jag var på väg till duschen att hon googlade i smyg efter nån tråd som pratar om det, men jag låsades som jag inte såg, och har inte frågat om hon hittade nåt svar......

Nån som har samma erfarenhet?

• Svar på tråden Hon fick orgasm, sen började gråta?
  • Anonym

Ja det har hänt vid några tillfällen att jag har börjat gråta efter orgasm. Jag kan inte heller riktigt förklara varför mer än att det just varit en sån stark känsla. Det har endast hänt i förhållanden där jag känt mig lycklig och trygg.

• Anonym (gråtmild)

Samma sak händer mig också ibland. För mig är det som att gråten bubblar upp för att jag blir känslosam, pga att upplevelsen min man och jag just delat var så intensiv och nära. Vissa orgasmer sprider sig liksom i hela kroppen och då svämmar känslorna över ibland. Jag tror inte att det är nåt konstigt eller onormalt. för mig är det snarare nåt positivt.

• Patetiskanka

Det har hänt mig också, flera gånger under min graviditet. Vet inte varför, det bara blir så..
    Sambon blir ju chockad och tror att han gjort något fel, vilket han inte har, snarare tvärtom.
    Blev själv chockad när jag börja störtböla =P haha

• Anonym

Har hänt mig med
    Dels kan de bli så när "spänningen släpper", dels för att jag älskar honom så mycket, blir typ ngt känslopåslag
    Han blev lite orolig första gången det hände, men nu vet han varför.

• Stårscha

Inget konstigt alls. Är det tillräckligt skönt så får kroppen lätt en sådan urladdning att tårarna börjar rinna av bara farten. De kan inte alls jämföras med "ledsentårar", utan snarare "åååå-de-fick-varann-på-slutet"-tårar.

Demokrati innebär inte en rätt att aldrig känna sig kränkt, men däremot en rätt att inte bli berövad sina medborgerliga friheter
  • Anonym

Jupp, det har hänt efter en riktigt bra orgasm.

• Marnet

De har hänt mig oxå kan inte heller förklara!! Allt bara rinner över!!!!

• rajtantajtan500511

Underbart att gråta ibland efter orgasm. lyckatårar. avslappningstårar.

• Lindacam

Detta har hänt mig med. 
    Dåvarande pojkvän blev VÄLDIGT förvånad&reagerade nog ganska likt TS.
    Var lite dumt att försöka förklara för det fanns ju ingen förklaring mer än att känslan blev så övermäktig att man knappt kunde hantera det etc.

Han minns&nämner det än idag&säger han kommer aldrig glömma det hehehe

Fantastiskt var det  

• Anonym (har hänt...)

Ja det har hänt mig också efter att ha fått en väldigt stark och intensiv orgasm. Det går inte att hålla tillbaka, man hamnar bara i ett helt okontrollerbart lyckorus. För mig händer det enbart när sexet är magiskt och sagolikt bra...

• Fiiiia

Jo det har jag vart med om massor.
    Det är så skönt o så många känslor att kroppen får nån overload o inte vet vart den ska ta vägen.
    Så hemma hos oss är det ett väldigt gott betyg, då det inträffar när man är super nöjd o kommer svinhårt.
    Ta det som en komplimang!

• Anonym (har hänt...)
    Fiiiia skrev 2011-03-03 20:42:15 följande:
    Jo det har jag vart med om massor.
    Det är så skönt o så många känslor att kroppen får nån overload o inte vet vart den ska ta vägen.
    Så hemma hos oss är det ett väldigt gott betyg, då det inträffar när man är super nöjd o kommer svinhårt.
    Ta det som en komplimang!
    Exakt så! Overload var rätta ordet...
  • Anonym

det har hänt mig med ett par gånger. då har sexet och orgasmen varit supersköna

• kvinnlig47

Har hänt mig med, en så stark känsla av lycka! oroa dig inte..troligen en väldigt positiv upplevelse..:)

• sommarkvällar

skönt med massa positiva svar...Glad

• Anonym (Hänt mig)
    Stårscha skrev 2011-03-03 13:44:16 följande:
    Inget konstigt alls. Är det tillräckligt skönt så får kroppen lätt en sådan urladdning att tårarna börjar rinna av bara farten. De kan inte alls jämföras med "ledsentårar", utan snarare "åååå-de-fick-varann-på-slutet"-tårar.
    Hahaha! Superbrabeskrivning!
  • Anonym

Jag behöver visst inte lägga till något märker jag.. Det är fler som reagerar på samma sätt. FÖr min del tror jag att det, som ni skriver, svämmar över. Det är skönt och sedan är det kanske så att vi tjejer inte får orgasm lika ofta som killar, så när det väl händer så blir man så överlyckligt glad..

• Anonym (jodå)
    Anonym skrev 2011-03-04 12:52:50 följande:
    Jag behöver visst inte lägga till något märker jag.. Det är fler som reagerar på samma sätt. FÖr min del tror jag att det, som ni skriver, svämmar över. Det är skönt och sedan är det kanske så att vi tjejer inte får orgasm lika ofta som killar, så när det väl händer så blir man så överlyckligt glad..
    Så är det inte för mig, jag gråter inte för att jag blir glad över det. Fast jag får orgasm varje gång. Men jag blir så känslosam att jag gråter, det kommer liksom på en sekund. Sen går det över på nån minut. Man ligger där med tårarna rinnandes...det är skönt att få gråta, inte ofta jag gör det annars.
  • Anonym (Hmm)

Har hänt mig, men undrar om någon varit med om det på ett liknande sätt som jag. Börjat gråta direkt efter orgasm sedan jag gjort slut med ett ex. Älskade honom mycket, vi hade fantastiskt sex. Blev väldigt sårad i relationen. Efter det händer det i princip varje gång efter orgasm, är själv då. Det är mer än två år nu. Känns inte som något jag vill fortsätta med. Och det är inte glädjetårar..

Svar på tråden Hon fick orgasm, sen började gråta?