Vad ska man ge?
Min dotter fick frågan om hon ville vara gudmor till sin kompis son när han döps.
Vad kan min dotter ge för present, hon är ju ändå gudmor.
Min dotter fick frågan om hon ville vara gudmor till sin kompis son när han döps.
Vad kan min dotter ge för present, hon är ju ändå gudmor.
Dopsked eller andra sånna typ samlargrejer brukar vara typiskt för just gudmödrar.
Detta gav jag min gudson i dopgåva. :) Jätte uppskattad och personlig!
http://www.bondeofsweden.se/
Som gudmor har jag gett halsband till dopbarnen.
Till flicka gav jag guldkedja med guldhjärta. Till pojke blev det guldkedja med hans initial i guld.
Jag personligen tycker att man ska tänka på vad barnet kommer vilja ha när det blir större, för hur ofta använde man det där jättepluttiga smycket, hur många silverbestick fick man ihop och var hamnade de där spargrisarna? Typ... Ingen kritik till någon nu Dottern fick ett Eva Attling smycke, jag tror hon kommer uppskatta det när hon blir större och jag tyckte den tanken var jättefin av faddrarna.
Vi hade dop i helgen och dottern fick en massa mycket fina saker.
Jag är egentligen emot minnessaker som bara blir stående och det blir lätt för många smycken men dottern fick en flagga (nysilver?) och på foten ska man gravera in alla viktiga uppgifter, namn, födelsevikt, datum dopdatum etc etc. jag tycker det var en jätte fin present.