• Aqua ros

Bebisar Augusti 2011 + bilder

Hej alla blivande augusti mammor Gravid

Jag heter Therese och är 31 år & väntar vårt fjärde barn BF 1/8-2011 
    Vi har tre pojkar som är 9,6 och 1 år

Vore roligt att träffa andra blivande mammor & pappor med kommande sommar bebisar.

Ni som vill...lägg järna upp magbilder. Jag lägger ut en lite senare!

♥~*~♥ Längtan ♥~*~♥
  • Svar på tråden Bebisar Augusti 2011 + bilder
  • Strong Leaf

Denna bild togs v. 6 i kalendern, är i vecka 16 Glad
  • Aqua ros

Åh vad spännande, är det första barnet?
    Jag ska på nästa UL den 17/3 så vi hoppas att dom lyckas se könet då, den lil* ville inte alls visa sig på RUL.

• Strong Leaf

Ja det blir första barnet som ska gå hela vägen kan man säga..
    Då ska du på UL tre dagar efter mig. Jag ska dit imorgon och hoppas också att de ska kunna se könet.

Jag tror jag nog väntar en pojke. Vad tror du att du bär på? :)

• Aqua ros

Jag tror att det är en pojke till, mest för att jag redan har tre pojkar så det känns som att det ligger närmast till hands!
    Spännande med UL idag, du får berätta efter hur det gick!
    Har ni börjat fundera på namn ännu? vi har svårt med pojknamn nu men tjej namn är nog inga problem =)

Lycka till

♥~*~♥ Längtan ♥~*~♥
  • Kevin och Freja

Denna bild togs vecka 30..
    Är nu i vecka 32 (31+2)
    Magen växer så det knakar och jag är större denna graviditet än min första. Skinnet är ju redan utänjt engång så de kanske inte är så konstigt :) Dessutom har jag en stor bebis i magen, hon vägde vid kontroll i v. 28 1500g så de räknar med ca 4300g vid födseln om hon fortsätter i denna takt.
    Magen var vid senaste mätningen 31 cm i SF-mått så vi håller oss till översta strecket på kurvan :) Både jag och bebis :)

Nu har vi "bara" två månader kvar... BF 20 augusti men någonting säger mig att de blir lite tidigare :) Man kan ju hoppas! 
Svar på tråden Bebisar Augusti 2011 + bilder