• Keyser

Har ni några dolda talanger??

Vad som helst! Exempelvis är jag en GRYM sångerska.......här hemma hahahahaha

Hur är det med er?? Är ni bra på något som ingen annan vet om att just du är bra på? Tycker du själv att du är bäst på något fast kanske får du inte det erkännande du förtjänar. hehehe

• Svar på tråden Har ni några dolda talanger??
  • Sanchia

Jag och min pojkvän är bäst på kareoke =) Det va så vi träffades=)

• Keyser

Aha, tävlar ni ofta? Jag har aldrig testat karaoke.

• Sanchia

Vi tävlar inte=) det är bara roligt. Du borde testa om du tycker om att sjunga.

• Keyser

Jaa har alltid varit för feeeeg. är det inte svårt???

• Sanchia

vi brukar ha det på privatfester. Det är inte alls svårt bara kul. Tar man sig ett eller två glas vin så är man inte så feg längre=)

• Evangeline

Jag är grymt duktig på att knyppla - alltså göra spetsar på knyppeldyna. Anledningen till detta är att jag avskydde vår syslöjdsfröken och lärde jag mig detta (som hon tyckte var såååå fint) så fick man bra betyg och fick sitta ifred och pula utan att hon lade sig i Nu för tiden tycker jag att det är jättekul faktiskt även om jag inte hinner för allt annat som ska göras...

• Keyser

Knyppling är väldigt ovanligt! Coolt! Min gammelmoster kan knyppla och jag har alltid tyckt att det ser helt fantastiskt ut.

• Maggen

Här är också en otroligt fantastisk sångerska! Kanske inte i Idol juryns smak men...min dotter gillar mina sånger . Annars är jag bra på att teckna och måla...i varjefall VAR jag det, känns som hundra år sedan jag hade tid att sitta ner och teckna!

• Keyser

Kom igen! Finns det inga fler som har dolda talanger??

Svar på tråden Har ni några dolda talanger??