• Temugg

    Microsoft Outlook - vill inte att meddelande ska markeras som lästa bara för att jag scrollat igenom dem!

    Har fått en ny dator där Microsoft Outlook är installerat. Om jag t.ex. har 10 nya mail och vill förflytta mig i listan med piltangenterna "öppnas" vartenda mail jag scrollar förbi och markeras som läst, hur kan jag ändra den inställningen? Jag vet att det går för jag har gjort det förut en gång men jag hittar inte rätt alternativ och håller på att bli tokig!!!

  • Svar på tråden Microsoft Outlook - vill inte att meddelande ska markeras som lästa bara för att jag scrollat igenom dem!
  • She is Me

    gå verktyg - epostalternativ - och i översta punkten ändra till återvänd till inkorgen i rullmenyn


    Google is my friend ♥
  • c0ol

    lite beroende på vad du har för version , men i outlook 2010 så väljer du "view" i menyn, sen klickar du på "reading pane" knappen, väljer "options", och tar bort bocken för "Mark item as read when selection changes"


    Följ mig på twitter www.twitter.com/ralftraskman
  • Temugg

    Tack för era svar!
    Jag hittade till slut men via verktyg, alternativ, annat och sen läsfönster.

Svar på tråden Microsoft Outlook - vill inte att meddelande ska markeras som lästa bara för att jag scrollat igenom dem!