• solkatten1975

HJÄÄÄLP!!! montering av Baby travel sittdel

Skulle testa att byta till sittdelen på vår Baby travel Amsterdam idag och helt plötsligt tog det tvärstopp! 

Hur gör jag med remmarna i ryggstödet, vart fäster jag dem???!!! Har även en separat rem med tre öljetthål i, vart ska den vara???

Snälla snälla, ngn som vet som kan förklara eller lägga ut bild så jag kan se. Kan ju säga att jag svor rätt högt när jag inte hittade min beskrivning =/

• Svar på tråden HJÄÄÄLP!!! montering av Baby travel sittdel
  • till hösten

Remmen med öljetthålen i ska sitta på ena sidan av handtaget. När du fäller ihop vagnen ska det finnas en liten "skruv" som sticker ut, nere vid hjulen. Du kan fästa remmen på skruven så "håller vagnen ihop" och fälls inte upp när du lyfter ut den. Lite luddigt förklarat, hoppas du förstår hur jag menar...... Remmarna i ryggstödet kommer jag ej ihåg (vår vagn är undanplockad)

• solkatten1975

Åh ok, då ska jag testa det! Tack! Någon annan som vet hur ryggdelen ska sitta?

• solkatten1975

Efter lite huvudkli kom jag på d men ärligt talat, ska det vara så krångligt? Med tanke på mängden sökresultat på google var jag långt från själv med problemet.

• Dina

Hahaha absolut inte.. Jag håller på med vår syskonvagn nu, får inte ihop remmarna på baksidan...

• Tessan

Hej! Jag står oxå med samma problem. Beskrivningen är borta och jag har inte en aning om hur jag ska få ihop sittdelen med remmar och allt! Skulle bli väldigt glad av förklaring + bilder så jag kanske kan lyckas :)

Svar på tråden HJÄÄÄLP!!! montering av Baby travel sittdel