Micki gåvagn hur ska handtaget sitta i början?
Hej jag har en micki gåvagn och ska börja använda den med mitt andra barn men kommer inte ihåg hur handtaget ska sitta.
Tacksam för svar:)
Hej jag har en micki gåvagn och ska börja använda den med mitt andra barn men kommer inte ihåg hur handtaget ska sitta.
Tacksam för svar:)
Förmodar att det ska sitta så långt fram som möjligt för att den ska bli svårare att vippa bakåt...
Jag har för mig att det ska sitta så att det liksom lutar lite bakåt, mot barnet. Sen när barnet är större och bättre på att gå sätter man det så att det står rakt upp.
Det ska sitta i det hålet som är längst in mot vagnen, så att räcket lutar mot vagnen.
Nej, rakt upp i början, sen bakåt när barnet klarar av det. Vippar inte lika lätt när det är rakt upp.
Eller ja räcket är rätt upp eller lutat mot vagnen
Jag har två av olika märken och ingen av mina går att luta bakåt mot barnen, antingen rackt upp (när barnen är större) Eller lutat mot vagnen ( i början) så att de inte ska välta bakåt.
Ja, så är det kanske, har ingen här hemma nu. Men längre fram i början iallafall
Haha nar jag kollar på google på bilder så är alla lutade bakåt i andra hacket, jaja men det ska iallafall vara i det hålet som är längst in oavsett vilken lutning det blir
Virre, jag är visst en tankeläsare
Hehe...Du hittade nog den enda
Vi har precis köpt en brio och där lutar handtaget antingen framåt eller bakåt, aldrig rakt upp.