Hjälp! Värk i testikel
Hejhej. För ungefär 2 år sen strax efter att jag hade haft sex med en ny tjej så gick det någon vecka innan det började klia på ollonet, jag lät det vara i hopp om att det skulle försvinna men det gjorde det inte, till slut började det ömma i testikeln, väntade någon veckan i hopp om att det skulle försvinna men till slut gick jag till doktorn.
Både på ungdomsmottagningen och hos läkaren klämde dom på testiklarna och sa att det inte var testikelcancer, gjorde även kissprov för klamydia men utan resultat. Dom sa att det var inget att oroa sig för så jag lät det vara.
Efter det så var det bra ett tag, men till sommaren kom det igen, i kanske en vecka, sen uppehåll igen till vintern då det kom igen, sådär har det hållt på fram och tillbaka i ungefär 2 år nu. På senaste tiden är det kortare tid mellan perioderna, kanske någon vecka eller några dagar.
Det är som att det ömmar i höger testikel och den är väldigt omtålig, när jag får den där känslan så tappar jag en massa energi i kroppen också och blir väldigt omotiverad till allt, om det beror just på smärtan eller något annat vet jag inte.
Någon som har nåt förslag på vad det kan vara, och vad jag ska göra?
tack