odd molly!!!
Jag behöver ska köpa present till min syrra har tänkt köpa en odd molly yunika vilken storlek är va finns ju bara siffror???? hon är 40 i storlek typ
Jag behöver ska köpa present till min syrra har tänkt köpa en odd molly yunika vilken storlek är va finns ju bara siffror???? hon är 40 i storlek typ
Jag hade köpt stl 2 om jag var du. Jag är en 42:a och köper stl 3.
Lycka till!
Vilken ska du köpa?
Vilken generös bror!
jag vet inte vilken men nån ska det bli
hoppas hon blir g
glad.
nåt förslag
hon vill ha en tunika med lite blommor på har hittat en som jag tror att jag ska köpa till henne
men storlek är så svårt ve ej om 2 eller 3 vill ju inte köpa för liten
jah har hittat en som jag tror hon skulle vilja ha den heter
Den är normal i storleken så en 2:a borde funka (om hon inte har väldigt stor byst, då får du gå upp en storlek). Strl 2 räknas som en Medium.
Den är jättefin och en "klassisk Molly". Hon kommer bli jätteglad.
Light cotton är stora i storleken. Kör på en 2a!
om hon är mellan 40 42 kan hon ha en 2a då??? ganska breda armar så det inte blir för trångt
Ja det tror jag absolut hon kan. Min 3a var så stor att jag fick skänka bort den. Jag är 177cm bredaxlad normalbyst och har 40-42 i strl och jag har storlek 2...
Hej. Här är en som precis bestämt sig för att köpa Odd Molly Lovely Knit och jagletar efter en dark Berry eller den som jag tror heter Almost Black? Någon som har koll på någonstans på nätet där de finns? Ingen av de butiker här i min närhet har dem :(