• Anonym

Tappat lust??

Önskar någon skulle kunna svara på hur man ska göra med vårt problem.

Jag är 24 år och min sambo är 28 år och vi har varit ihop/bott ihop i ca 3 år.

Vi har aldrig haft så mycket samlag som man ändå tycker att man borde ha speciellt som ny kär. Jag började skriva upp när vi hade samlag och jag blev så paff. Det kunde vara från 1-2 gånger i månaden och jag tycker att det är lite jämfört med de andra förhållande jag har haft. Som nu bara detta året har vi haft samlag 1 gång. Jag har sakt till min sambo att jag tycker att vi har det för lite och han håller med men ändå rinner det ut i sanden. Känner jag att jag vill ha samlag kan jag börja pussa på han m.m men då ska han alltid göra något annat. Han kommer aldrig till mig. Samma som att ligger vi i sängen nära varanda så händer det ALDRIG att man känner hans penis bli hård, tror aldrig att jag har känt den "hård" när han är nära mig eller så om ni förstår vad jag menar. Någon som kan ge mig ett bra svar hur man ska göra??

• Svar på tråden Tappat lust??
  • redneck girl

ni får låta bli att låta det rinna ut i sanden . ta tag i det .han kan inte glida undan jämt. prata med honom och be om en förklaring. ni har ju aldrig haft mycket sex skriver du...han kanske är en sån som inte behöver mer .och har du bara låtit honom tro från början att du är nöjd?

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Familjeliivsfinastenick
    Anonym skrev 2011-03-07 12:59:18 följande:
    Känner jag att jag vill ha samlag kan jag börja pussa på han m.m men då ska han alltid göra något annat. Han kommer aldrig till mig. Samma som att ligger vi i sängen nära varanda så händer det ALDRIG att man känner hans penis bli hård, tror aldrig att jag har känt den "hård" när han är nära mig eller så om ni förstår vad jag menar. Någon som kan ge mig ett bra svar hur man ska göra??
    Ta ett snack med din sambo om detta.Av det du skriver så låter det inte som att han tänder på dig. Kanske är han asexuell eller så är det personkemin som inte stämmer, ja eller så kanske han gillar killar.
    Ni bor ihop och har ett rätt så längt förhållande nog måste ni kunna prata om detta.
Svar på tråden Tappat lust??