• Caranlachiel

    Vilka slags trosor använder du oftast?

    Medvetet har jag inte givit er ett "annat" alternativ, för då lär många rösta på det för att det är olika. Det är klart att det är olika. Men vilka sorts trosor använder du oftast?


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka slags trosor använder du oftast?
  • lykantrophona

    Hipster och tanga.

    Även om jag blir lite förvirrad över benämningarna "tai" och "tanga". Exakt vad man menar med det verkar variera mellan tillverkarna. Tai tolkar jag det som trosor med ganska "höga ben", om ni förstår? Dvs, något i den här stilen. Medan tanga tycker jag är såhär, och är de som jag tänker på som "vanliga".Det verkar variera mellan tillverkare osv ...

    Det händer att jag använder boxer och tai också. Men t ex string tycker jag är bara obekväma, och inte särskilt snygga. Dem jag trivs verkligen bäst med är hipstertrosor.

    Jag minns en tjej i högstadiet som alltid skulle försöka verka så cool, och hon kallade alla trosor som inte var string för "mormorstrosor". Irriterande.

  • Caranlachiel
    lykantrophona skrev 2011-03-07 13:44:30 följande:
    Hipster och tanga.

    Även om jag blir lite förvirrad över benämningarna "tai" och "tanga". Exakt vad man menar med det verkar variera mellan tillverkarna. Tai tolkar jag det som trosor med ganska "höga ben", om ni förstår? Dvs, något i den här stilen. Medan tanga tycker jag är såhär, och är de som jag tänker på som "vanliga".Det verkar variera mellan tillverkare osv ...

    Det händer att jag använder boxer och tai också. Men t ex string tycker jag är bara obekväma, och inte särskilt snygga. Dem jag trivs verkligen bäst med är hipstertrosor.

    Jag minns en tjej i högstadiet som alltid skulle försöka verka så cool, och hon kallade alla trosor som inte var string för "mormorstrosor". Irriterande.
    Taitrosor är vanliga, tanga är trosor med bara ett snöre eller ett väldigt smalt band i sidan. Det ska alltså inte vara något tyg i sidan på tangatrsoro.
  • MarrebarreW

    Hipster eller tanga. ALDRIG string! Tycker det är någorlunda skönt, i alla fall inte obehagligt, men både jag och sambon tycker det är osexigt så då blir det inte bekvämt för den skull...

  • MarrebarreW
    Caranlachiel skrev 2011-03-07 13:54:11 följande:
    Taitrosor är vanliga, tanga är trosor med bara ett snöre eller ett väldigt smalt band i sidan. Det ska alltså inte vara något tyg i sidan på tangatrsoro.
    Om tai är vanliga, så är det det jag menar och inte tanga.
  • lykantrophona
    Caranlachiel skrev 2011-03-07 13:54:11 följande:
    Taitrosor är vanliga, tanga är trosor med bara ett snöre eller ett väldigt smalt band i sidan. Det ska alltså inte vara något tyg i sidan på tangatrsoro.
    Fast som sagt, det varierar med försäljarna. Det flesta träffar jag fick när jag googlade såg inte ut så. Då kanske det hade varit bättre med illustrationer till, med tanke på förvirringen:
    Anghammarad skrev 2011-03-07 13:59:50 följande:
    Sorry men är inte hotpants och hipsters samma sak?
    Tänkte också att de ser ganska lika ut...
  • Caranlachiel
    Anghammarad skrev 2011-03-07 13:59:50 följande:
    Sorry men är inte hotpants och hipsters samma sak?
    Hotpants har längre ben än hipsters, de är mer shortslika fast med lägre midja än boxer.
  • Isnogood

    Boxer.
    Attans bekvämt o inga kanter som skär in på halva skinkan eller halkar emellan  Tyst


    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Mandel

    Jag använder string dagtid och byter varje kväll till vanliga/boxer/hotpants.

    Kan alltså inte riktigt rösta på något alternativ känns det som.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Matillin

    Hipsters för att det är snyggast och mest bekvämt. Använde jämt string innan hipsters kom och förstår nu inte hur jag kunde gå med ett snöre i rumpan förr. Var väl på den tiden man var väldigt ung och ytlig

  • Boothwalker

    Vanliga. Men med resår i benen. Jobbigt annars. De bara glider runt...


    ♪♫♪ Uuu, aj vish aj vöss ö pönkråcker vitt flavers in maj här ♪♫♪
  • moi01

    Jag röstade boxertrosor (boxershorts) för jag e kille w4 år från finland

  • moi01
    moi01 skrev 2018-06-08 23:19:44 följande:

    Jag röstade boxertrosor (boxershorts) för jag e kille w4 år från finland


    24 år*
Svar på tråden Vilka slags trosor använder du oftast?