• Maria222

Få betalt genom att svara på undesökningar?

Jag har en hel del fritid över på kvällarna numera och tänkte förena nytta med nöje :)
    Jag har hört talas om att man kan få betalt genom att svara på konsumentundersökningar m.m på nätet men det är svårt att veta vilka som är seriösa...
    Har ni några tips? Har någon av er testat någon gratissajt och fått betalt i antingen pengar eller prylar?

pojke 0706 och pojke 1008.
  • Svar på tråden Få betalt genom att svara på undesökningar?
  • MatsAtari

Svenska undersökningar ger uselt betalt. Efter ett halvår så har jag lyckats få ihop till en hundring på en av dom.
    På en del får du ägna flera minuter åt att fylla i en massa frågor för att sedan få svaret att antalet deltagare redan uppnåtts eller att de söker en annan grupp.

• Maria222
    MatsAtari skrev 2011-03-07 20:42:00 följande:
    Svenska undersökningar ger uselt betalt. Efter ett halvår så har jag lyckats få ihop till en hundring på en av dom.
    På en del får du ägna flera minuter åt att fylla i en massa frågor för att sedan få svaret att antalet deltagare redan uppnåtts eller att de söker en annan grupp.
    Vad tråkigt... det verkar ju vara så enkelt annars.
    Man kanske kan testa någon utländsk då?
  • Anova

Det ger inga större pengar, någon hundralapp hit eller dit oavsett svenska eller utländska sidor.
    Är du passionerad enkätifyllare eller studerar statistik kan det vara en fritidssysselsättning som ger dig några kronor, är du ute efter att tjäna pengar kommer du att bli besviken..
    (jag var med på massor av sådana här sidor då jag pluggade statistik, mest för att lära mig mer om enkätkonstruktion. Jag tjänade ihop typ två öl på studentpuben)..

• Maria222
    Anova skrev 2011-03-07 20:54:33 följande:
    Det ger inga större pengar, någon hundralapp hit eller dit oavsett svenska eller utländska sidor.
    Är du passionerad enkätifyllare eller studerar statistik kan det vara en fritidssysselsättning som ger dig några kronor, är du ute efter att tjäna pengar kommer du att bli besviken..
    (jag var med på massor av sådana här sidor då jag pluggade statistik, mest för att lära mig mer om enkätkonstruktion. Jag tjänade ihop typ två öl på studentpuben)..

Jaha... vad synd :/

Får försöka mig på något annat sett att få in lite extra klirr i kassan då kanske :)

Svar på tråden Få betalt genom att svara på undesökningar?