• proppen4

Baktalande ex

Skild sedan över 1 år och kommer inte riktigt överens med exet nu, hon ville skiljas och sedan kom de fram att hon träffat en annan men de har jag kommit över och skönt att vara fri henne var ju inte första gången de hände....
    Nu till saken är att hon och den nya killen hittar på saker som de säger till barnen om mig för att de ska bo hos dom på heltid men de tycker ju inte riktigt om hennes nya kille....Har varannan vecka nu och de funkar bra men har alltid anat att hon vill ha dom på heltid och jag ska ha dom typ varannan helg och på loven. Har ett jobb som kräver mycket tid men har ändå tid för barnen gör så gott jag kan hon har ett lättare jobb och kanske får lite mera tid med barnen men detta är inget barnen lider av har pratat med dom och de säger att de inte vill bo där på heltid utan ha de som de är nu.
    Nu påstår de att jag har lurat i dom saker som att de inte ska tycka om hennes kille vilket jag inte gjort bryr mig inte om dom jag har mitt och de har sitt har jag sagt sedan säger de att jag köper dyra saker till banen för att köpa deras kärlek visst köper jag saker men inte för den sakens skull, alltid jag som får köpa skidutrustning och andra saker men de gör inget för då vet jag att de får riktiga saker inte nått skit som ej håller eller passar.....
    Blir så lessen av att de använder barnen mot mig för deras bästa, har pratat med dom men inget hjälper så nu vet jag inte vad som ska göras vill inte att barnen ska sitta i mellan och höra en massa skit!!!!

Svar på tråden Baktalande ex