• Anonym (Jazmine)

    Saknar singellivet som tusan!

    Jag älskar min pojkvän, vi hittar på saker då och då och har väldigt kul men jag saknar verkligen singellivet. Längtar efter dejtingstadiet för någon anledning. Innan jag blev tillsammans med min pojkvän så var jag väldigt eftertraktad. Hade många bollar i luften, umgicks mer med vänner, åkte bort och mobilen ringde ringde varm varje dag från olika killar som ville dejta mig.

    Trots att jag gillar min trygga tillvaro med min trygga pojkvän så saknar jag att bara vara. Ha kul, bli förälskad, ha sex med någon utan förbindelser. Träffa nya människor osv. Finns det någon som känner som jag?

  • Svar på tråden Saknar singellivet som tusan!
  • Lykka

    Jag är precis tvärtom! Hade också mycket lösa förbindelser som singel och många grabbar efter mig. Det var trevligt såklart men jag älskar tanken på att någon faktiskt älskar mig för den jag är, att dela vardagen med någon och att ha mys i soffan. Har ju visserligen barn så kanske det är därför. Kanske är det olika faser i livet? Du kanske ska vara singel just nu? Kanske inte är redo att binda dig? Det är ju helt okej i så fall! :)

  • Anonym (Jazmine)
    Lykka skrev 2011-03-07 20:44:01 följande:
    Jag är precis tvärtom! Hade också mycket lösa förbindelser som singel och många grabbar efter mig. Det var trevligt såklart men jag älskar tanken på att någon faktiskt älskar mig för den jag är, att dela vardagen med någon och att ha mys i soffan. Har ju visserligen barn så kanske det är därför. Kanske är det olika faser i livet? Du kanske ska vara singel just nu? Kanske inte är redo att binda dig? Det är ju helt okej i så fall! :)
    Kan förstå, hade kanske känt så om jag va med rätt man? Jag vet inte..

    Kanske är menat att jag ska vara singel just nu, e förvirrad...
  • Anonym (hmm)

    Kan känna igen mig lite... Hur länge har ni varit ett par?

  • Anonym (Jazmine)
    Anonym (hmm) skrev 2011-03-07 21:12:23 följande:
    Kan känna igen mig lite... Hur länge har ni varit ett par?
    Jasså?

    Från och till i 3 år... sj?
  • Anonym (hmm)

    Från och till i 5-6. Och inte fan verkar det gå över.. Har funderat i samma banor, är det fel man för mig eller är det jag som inte är redo? Hmm..

  • Anonym (Jazmine)
    Anonym (hmm) skrev 2011-03-07 21:20:12 följande:
    Från och till i 5-6. Och inte fan verkar det gå över.. Har funderat i samma banor, är det fel man för mig eller är det jag som inte är redo? Hmm..
    Oj, vad länge.. faaan vad jag känner med dig!!! Tänker exakt likadant =( Man borde ju inte tänka i dessa banor om man verkligen är kär. Jag gjorde aldrig det med killen jag en gång var riktigt kär i. Killen som jag tror var "the love of my life". Jag vet inte.. kanske är det tryggheten, ingen spänning..?

    Min kille var inte min typ från början egentligen, men han behandla mig så väl osv.. nu känner jag mig fast även fast jag älskar honom, innerligt.
  • Anonym (Bästa)
    Anonym (Jazmine) skrev 2011-03-07 20:22:49 följande:

     jag saknar verkligen singellivet. Längtar efter dejtingstadiet för någon anledning. Innan jag blev tillsammans med min pojkvän så var jag väldigt eftertraktad. Hade många bollar i luften, umgicks mer med vänner, åkte bort och mobilen ringde ringde varm varje dag från olika killar som ville dejta mig.

    saknar jag att bara vara. Ha kul, bli förälskad, ha sex med någon utan förbindelser. Träffa nya människor osv. Finns det någon som känner som jag?


    Tycker tjejer det är det bästa med att vara singel? tid för vänner med mera?
Svar på tråden Saknar singellivet som tusan!