hjärtebarn
jag födde vår underbara son i november 2010
fick efternågra daar när läkar undresökningen gjordes veta att de hörde ett blås ljud på hjärtat.
Jag trodde inte det var något allvarligt.eller så kunde ja inte ta det till mig eftersom de redan trodde det var något med hjärtat redan när de gjorde ultraljud när han låg i magen sen sa de att allt var bra ,men jag kännde på mig att allt inte var som det skulle .
jag skulle ha lysnat på min instinkt som sa att det är något som känns fel.
när läkaren sen gjorde ett ultraljud på hjärtat en dag efter han var född så såg de att han hadde ett hål i hjärtat .det kallade det VSD jag bröt i hoppa totalt när vi sen åkte hem så viste jag inte hur det skulle gå o jag var jätte rädd.
när vi senare någon vecka senare åkte tillbaka för kontroll i gen så hittade de mer ett kärl som varför trångt
det stora kärlet som levererar blod till lungerna.och nu tror de att det är något med klaffen oxå
min son ska opereras nu i mitten av mars . ja vet inte hur jag ska få timmarna att gå när han ligger där på operation.
vill gärna veta om hur operartionen har gått för andra barn som har samma sjukdom eller liknande sjukdom
min son har fallots anomani
och lite tips på hur ni fick timmarna att å snabbt när ens barn ligger på op