• Anonym (Jazmine)

Han har liten penis, känner ni något?

Min kille har en av de minsta penisarna jag varit med. Det är inte den minsta men den är liten.. så pass att har vi sex ofta så känner jag den typ inte alls. Jag blir heller inte lika kåt som med en kille som har en stor. INTE en hästkuk men stor lixom, så man känner något.

Jag är väldigt sexuell av mig och känner att börjar dra mig undan för att ha sex med honom.. känner mig skittaskig. Någon som upplevt detta??

• Svar på tråden Han har liten penis, känner ni något?
  • Anonym (blir bättre)

Hmm är inte den mest erfarna och när jag och min kille hade sex första gången...var det nära att jag frågade om han var inne...försökte knipa, men ingen effekt...., men vetu precis som att slidan kan bli större,, så tror jag att den kan anpassa sig åt andra hållet...för nu känner jag honom och det börjar bli riktigt bra....längtar efter sex med honom :)

• Anonym (träning)

Har ett liknande problem. Min sambo  har normallång men smal penis vilket gör att jag inte känner mig "uppfylld" och därmed förlorar en dal av njutningen. Han tycker att jag känns "stor" vilket i sin tur gör att han juckar frenetiskt för att få stimulans. Jag tycker juckandet är jobbigt eftersom det kommer in luft och ibland gör det jäkligt ont. Han vill ofta byta ställning och ha mig i positioner som inte är allt för bekväma. Jag har tröttnat på detta och börjat kika på vad det finns för olika former av "hjälp". Man kan träna upp slidmuskulaturen med geishakulor eller knipkulor så att man blir tightare i slidan och därmed "känner mer". Har investerat i knipkulor men tyvärr inte använt dem särskilt mycket då vi gjort IVF-behandling med allt vad det innebär.  Men jag ska börja använda dem igen (en stund varje dag) för att se om de ger resultat.

• Trust me

G-punkten sitter ca 4cm in. Är han hård och något längre än så duger den gott. Vill du som omväxling känna dig riktigt uppfylld så kan han fista dig.

• Cristally

Usch, nu  känner jag mig riktigt elak. Men med med små snoppar är....avtändande.... Prinskorvar göre sig icke besvär

• Trust me
    Cristally skrev 2011-03-08 10:52:39 följande:
    Usch, nu  känner jag mig riktigt elak. Men med med små snoppar är....avtändande.... Prinskorvar göre sig icke besvär
    Har du ens börjat fundera på vad det är du skriver. Nej, det handlar inte om att smaken är olika bla, bla bla. Du är inte elak utan bara ett exempel på en ytlighet som tycker det är ok att värdera andras kroppar. Fel dag att ge uttryck för det.
  • Lumo

Testa använda kondom. De ger lite motstånd o känns mer!

• Anonym (Själv liten)

Jag inser problemet men om man inte har så lång och/eller grov så får man se till att göra på lite andra sätt så att det känns mer för båda parter.

Det man ska tänka på är att kvinnans känsligaste delar ligger utanpå och i slidmynningen. Klitoris sitter ju där den sitter, och de mesta nervtrådarna som hör ihop med den sprider ut sig i kvinnans underliv och runt slidmyningen och en bit in. Därför kan själva inträngandet kännas mest för kvinnan. När mannen redan är inne och bara juckar så händer kanske inte så mycket om han inte är så grov. Om mannen då håller sig med ollonet i slidmynningen och ser till att dra sig ur helt och hållet och in igen då får kvinnan en annan upplevelse. Det är också skönare för mannen.

Om man kör doggyn så ska kvinnan stå med benen ihop och hans ben utanför hennes. Då blir det trångt och känns mycket mer för båda. Det kan behövas ett par kuddar under knäna på mannen, men det är ju bara att pröva sig fram. I skeden samma sak, kvinnans ben ihop. Om han inte har så lång så får han glida ner så att det liksom blir en "liggade doggy".

I missionären, om han liksom glider högre upp på henne så att penisen på sin väg in gnider mot klitoris och även skaftet så blir det bra stimulans för henne och även bättre för honom än att bara jucka "rakt in" i slidan. Om han inte är så hård är detta lite värre. Penisen måste liksom "hitta in själv" utan att han måste hålla i den.

Jag har själv en både kort och smal penis och har egentligen aldrig upplevt några problem. Vissa ställningar är svårare med en kort. Men kvinnorna njuter även av mig och får oftast vaginalorgasmer, så visst går det att hitta metoder som är njutningsfulla för båda två även med en modell mindre.

• Anonym (erf)

Jag har tidigare varit med en man som hade väldigt liten penis, kort och smal. Det låter slitet, men han visste hur han skulle göra med den och hade dessutom ett väldigt hårt stånd. Så nog sjutton kändes det, jätteskönt till och med.
    Min nuvarande man har mycket stor penis, lång och grov. Det är också skönt, HAN är också skön. Men nu är jag sådan att jag öht föredrar att ha sex med en människa, inte en kroppsdel.

• Trust me
    Anonym (Själv liten) skrev 2011-03-08 11:25:30 följande:
    Jag inser problemet men om man inte har så lång och/eller grov så får man se till att göra på lite andra sätt så att det känns mer för båda parter.

Det man ska tänka på är att kvinnans känsligaste delar ligger utanpå och i slidmynningen. Klitoris sitter ju där den sitter, och de mesta nervtrådarna som hör ihop med den sprider ut sig i kvinnans underliv och runt slidmyningen och en bit in. Därför kan själva inträngandet kännas mest för kvinnan. När mannen redan är inne och bara juckar så händer kanske inte så mycket om han inte är så grov. Om mannen då håller sig med ollonet i slidmynningen och ser till att dra sig ur helt och hållet och in igen då får kvinnan en annan upplevelse. Det är också skönare för mannen.

Om man kör doggyn så ska kvinnan stå med benen ihop och hans ben utanför hennes. Då blir det trångt och känns mycket mer för båda. Det kan behövas ett par kuddar under knäna på mannen, men det är ju bara att pröva sig fram. I skeden samma sak, kvinnans ben ihop. Om han inte har så lång så får han glida ner så att det liksom blir en "liggade doggy".

I missionären, om han liksom glider högre upp på henne så att penisen på sin väg in gnider mot klitoris och även skaftet så blir det bra stimulans för henne och även bättre för honom än att bara jucka "rakt in" i slidan. Om han inte är så hård är detta lite värre. Penisen måste liksom "hitta in själv" utan att han måste hålla i den.

Jag har själv en både kort och smal penis och har egentligen aldrig upplevt några problem. Vissa ställningar är svårare med en kort. Men kvinnorna njuter även av mig och får oftast vaginalorgasmer, så visst går det att hitta metoder som är njutningsfulla för båda två även med en modell mindre.
    Håller helt med i vad du skriver om nerverna och nödvändigheten av hårdhet. Vill lägga till att det inte alltid heller handlar om att glida upp för att komma åt att gnugga klitoris. Att glida ner gör att man stimulerar g-punkten vilket kräver hårdhet. Det kan räcka med att bara använda en del av slaglängden om man gör det på rätt sätt.

Det är också fruktansvärt viktigt att slidmuskulaturen är väl tränad. Som med alla muskler har den en tonus som ökar med hur pass vältränad den är. Det är denna tonus som håller slidan stängd och även är vilospänningen kring det föremål som är i den. Det handlar alltså inte om att knipa runt kuken utan om att slidmuskulaturen har en naturlig kraft i knipet. Enligt min erfarenhet så börjar orgasmen med muskler som sitter längre in och är starkast där medan den yttre slidmuskulaturen inte alls är lika involverad.

Ni kvinnor som vill bli bättre i sängen bör själva lära er om vinklar, avstånd, rörelser, olika musklers samverkan, specifika musklers uppgift och annat. Genom att förstå både helheten och detaljerna så kan man lära sig hur man ska få ut det mesta av situationen. (Detta gäller även män)
Svar på tråden Han har liten penis, känner ni något?