hur tusan får man bort kärlekshandtagen?
vet att man inte kan punktförbränna men finns det nån spec övning som är till för att få bort kärlekshandtagen?
vet att man inte kan punktförbränna men finns det nån spec övning som är till för att få bort kärlekshandtagen?
Nej! Ät bättre/mindre. Många tränar magen för att bli smalare, vilket är helt bakvänt tänkt. Magen ska tränas för den behöver vara stark, men den blir inte smarare av den träningen.
Jag äter bra men dem jäkla handtagen e från graviditeten. Konditions tränar 1 timme 4 ggr/ veckan. Har gått ner i vikt men dem jävlarna e kvar
Skulle också vilja veta. Hur mycket jag än tränat/motionerat och ätit bra finns de där.
Håller med Johan om att det inte finns några mirakel-övningar. Det viktiga är att konditionsträna/köra lågintensitetsträning och äta bra. Sen om det försvinner fett från mage, lår eller bröst är tyvärr svårt att påverka...
Däremot håller jag INTE med om att träning är oeffektivt! Naturligtvis ska man äta hälsosamt, men självklart är det bättre att träna på ett bra sätt och äta "normalt" än att minska matintaget och inte träna alls.
Lågintensitetsträning (t.ex. simning eller powerwalk) är jättebra för fettförbränningen. Men även styrketräning i olika former, då större muskler ökar förbränningen!
Jag har ju ändrat kosten o jg har gått ner i vikt. Problemet ä bara handtagen som sagt..