Anonym (va?) skrev 2011-03-08 14:30:53 följande:
Fast varför skryter ni om att ni inte bryr er om att era män tittar på porr? För att ni ska känna er som en bättre partner? För alla killar vill väll ha en tjej som inte bryr sig? Där han kan leva ut sina sexfantasier genom porren? Om tjejen inte gillar det, då är hon jobbig.!? Har läst om tjejer som "gillar" när deras kille tittar på andra tjejer/på porr m.m.. Men gillar hon det verkligen eller är det försvarsmekanismer?
Ojdå! Nu missförstår du mig lite. Jag skryter inte om något... men jag är positiv till porrtittande i allmänhet oavsett om det är en man, en kvinna eller ett par som tittar tillsammans. Jag själv går igång på porr, särskilt när man tittar tillsammans

och jag gillar också tanken på att han ser på det ensam. Det är ingen försvarsmekanism! Snarare hur min sexualitet fungerar, helt enkelt. Om man kan leva ut fantasier tillsammans är det bra, gör man det via porr eller på annat sätt är det bra det också.
Jag vet inte riktigt hur du menar med att jag skulle känna mig som en bättre partner av att han då och då ser på porr? Inte heller hur du får till detta med att "inte bry sig". Jag skulle bry mig om han lät det gå ut över vårt sexliv och har stor förståelse för dem som lider av en sådan situation.
Trust me skrev 2011-03-08 14:52:30 följande:
Tack! Vi verkar resonera ganska lika i flera trådar.

Tack själv!