Blir så besviken på mitt SHBG prov:((
Ahhh Har skrivit förr här om mina SHBG prov.. Så jag skiriver här igen.. Jag tog ett nyligt igen och trodde verkligen att det skulle fortsätta gå uppåt..
Till min besvikelse var de nu 17!! Jag backar igen.. Varför??
Hade först 15, sedan 6 veckor senare 19 och nu ytterliggare 2 mån senare 17..:(
Går det upp och ner?? Varför? Jag har nu på sistonde varit jätteduktig att mortionera. Simmar 2ggr i veckan och går ut med hunden på en låååångis varje dag.. och så går det ner????
Min BM har nu skrivit till Kvinnokliniken och jag får väl se när jag får en tid. Gör de något även om jag är överviktig?? Eller är det det ända de tjatar om?? Mensen är inte heller som den brukar efter att jag tagit ut min hornomspiral.. Den är "normal" nu... Har mellan 28-30 dagar och bara 4-5 dagar mens Förr hade jag 36 dagars cykel och 7 dagarn mens.
Maken kan jag inte prata med då han säger att jag vet ju inte hur den låg förr då jag faktikst blev gravid med mina barn. Det har han ju sant i.
Sist då det var ägglossning.. så hade jag såå ont på hö sida ( på en måndag) och ont i säkert 3 dagar.. Kollade med stickor och det var som starkast på onsdagen.. Vad betyder det.. Hade jag verkligen ägglossning?? Någon som haft det likadant??
Eller hade jag sååå ont av någon annan anledning??
Ahh jag blir galen! eller är det bara jag som är nojig?