• Edenshage

klänning till bröllop

Planerar att gifta mig på en ambassad i utlandet, och är därför på jakt efter klänning. Men jag vill inte ha en typisk brudklänning, men en som inte skriker Skrikandes bröllop.. Kan gärna vara satin och sånne fina tyger, och kan med fördel vara i annan färg än vit..
    Så undrar jag om ni kan tipsa om bra sidor på nätet med fina klänningar helt enkelt!!?

Tack på förhand!

• Svar på tråden klänning till bröllop
  • Pia och Elna

Ska den vara vit?

Jag hade en rätt enkel vit knälång bröllopsklänning för jag gifte mig i trädgården och ville inte vara för uppklädd, Sally hette min modell.

Hittade den på www.bridaloutlet.se

• Edenshage
    Pia och Elna skrev 2011-03-09 11:07:37 följande:
    Ska den vara vit?

Jag hade en rätt enkel vit knälång bröllopsklänning för jag gifte mig i trädgården och ville inte vara för uppklädd, Sally hette min modell.

Hittade den på www.bridaloutlet.se
    ja, den var fin! Jag tror inte att jag vill ha vit klänning.. Allt från puderfärgad eller offwhite till brun eller svart funkar för mig!!

tyckte denna svarta var väldigt fin, och där kunde jag KANSKE ha vit till och med Skrattande
    http://www.bonprix.se/se/Satinklaenning-2697062-bundle.htm?id=1945486888903571780-0-4d775d92&sourcePageClick=article_image
  • Pia och Elna
    Edenshage skrev 2011-03-09 12:00:31 följande:
    ja, den var fin! Jag tror inte att jag vill ha vit klänning.. Allt från puderfärgad eller offwhite till brun eller svart funkar för mig!!

tyckte denna svarta var väldigt fin, och där kunde jag KANSKE ha vit till och med Skrattande
    www.bonprix.se/se/Satinklaenning-2697062-bund...
    Ja den var verkligen superfin. Den vita med svart spets är ju ändå lite bröllopig om man ser till trenden med vitt och svarta detaljer som nu är så inne. Utan att det alls behöver se ut som man ska gifta sig.
Svar på tråden klänning till bröllop