• Sophiebysophie

Någon som har bilbanan Flexi Trax??

Hej!

Någon som har bilbanan Flexi Trax??
    Våran son fyller 2 snart och funderar på att köpa den i present. Han är väldigt teknisk och hajjar saker fort för sin ålder. Han skulle väl  antagligen inte kunna bygga själva banan själv men med hjälp av oss. Köra bilarna tror jag han skulle tycka är jätte kul.

Hur gamla är era barn som har flexi trax? Tror ni det funkar till en 2 åring?

• Svar på tråden Någon som har bilbanan Flexi Trax??
  • Dr Mupp

mina var 2 resp 4 när de fick flexitrax banan. Den var kul i tre dagar, sen dess har den legat nerpackad i lådan. Det som däremot är kul är bilarna som åker själv. Hade jag vetat det från början hade jag bara köpt bilarna.

If you cut the wings of a fly, Does it become a walk?
  • Sophiebysophie
    Dr Mupp skrev 2011-03-09 15:54:01 följande:
    mina var 2 resp 4 när de fick flexitrax banan. Den var kul i tre dagar, sen dess har den legat nerpackad i lådan. Det som däremot är kul är bilarna som åker själv. Hade jag vetat det från början hade jag bara köpt bilarna.
    Ah va trist, har läst andra som skrivit att deras barn tyckt det varit jätte kul.. Det är klart alla barn är ju olika.
    Våran son har börjat tycka det är kul med tågbana och älskar bilar, så tänkte kombon med bilar som kör på bana kanske funkar.

Någon mer?
  • BossOrange

Vi har den och det är jättepoppis bland barn och vänner och vuxna. Det som är roligt är möjligheten att bygga en massa olika banor, broar, tunnlar mm. Bilarna åker av sig självt och det är

• anju79

Min son är 2,5 år o fick banan i julklapp men just nu tycker han det är roligast att plocka isär banan o bara använda bilarna:). Vi får vänta ett tag

• Nattljus

´Vi har den och den är skoj, men ljudet! Jisses vad bilarna låter när de skramlar runt. Rek dig att köpa begagnat på blocket, säljs massor.

Svar på tråden Någon som har bilbanan Flexi Trax??