Vindfleece - är det användbart för en 1åring som går på dagis?
Vad tycker ni? Undrar om jag ska investera i en...
Vad tycker ni? Undrar om jag ska investera i en...
användbart för barn i alla åldrar om det bara blåser. Jag har alltid köpt för stora till våra barn så man kan vika upp ärmarna lite. Kanon bra! Köper POP och är supernöjd och räcker till fler än ett barn utan att bli dassiga och fula.
Tycker också de är jättebra, men har inte köpt pop om det inte varit på rea. Tycker de tar lite mycket för sitt märke . Bor på västkusten så här blåser det alltid.
Köpte på Kappahl billigt - en 1-åring sliter inte så mycket på jackan så syskon kan också använda. Det är en bra jacka, köp lite stor så du kan ha fleece under och ha lite längre.
Väldigt bra för en 1-åring! Kan rekommendera att du köper en på tradera. Oftast nästan nya i dessa mindre storlekar. Även bra att använda i bilen, inte lika varm eller bylsig som vanlig jacka.
Köpte en 80 tiil min tjej när hon var 14mån. Kanon! Fungerade fint under 86 skaljacka. Den sitter tajt nu när hon är 21mån men har ibland haft den som mellanlager under overallen, nu ska den tvättas och läggas undan.
Definitivt!! Jag har ägt både KappAhl och PoP och den åldern spelar det ingen roll vilken man väljer tycker jag utan färg styr mer för mig. Haft två PoP och två KappAhl...
Jajamensan! Det är ett toppenplagg. När det blir lite varmare och torrt ute är det perfekt med windstopper! Köp en som är lite lång över rumpan nu i vår så räcker den även i höst.
Skulle inte kunna leva utan. Jag brukar köpa pop billigt på Tradera.