• Niike

Ta din Chans att säga förlåt!!!

Finns det något som ni gjort som ni ångrar och skulle vilja säga förlåt om. Ni kan vara Anonyma be om förlåtelse om vad som helst!

Kanske du har något stort som litet som du vill be om förlåtelse för, men något som kanske dyker upp i tankarna även om det kanske är 10 år sen det hände...

Jag skulle be Linn min älskade barndoms vän om förlåtelse. Jag han aldrig säga förlåt till henne för den 4/5-05 gick hon bort. Förlåt Linn för att vi hade det stora bråket och där jag över reagerade lite väl mycket, detta gjorde att vi förlorade all kontakt i över 3 år. Vår vänskap kunde aldrig Helas igen, men du kommer alltid att vara en vän...

Jag vet att du hör min förlåtelse, jag bara hoppas att jag har den?

Saknar dig min vän... Häls Niike

• Svar på tråden Ta din Chans att säga förlåt!!!
  • Malibecka

Oj vilken lista det skulle bli. Blamage-djävulen har inte legat på latsidan hos mig.
    Bra idé

• GladaVirre

jag har förträngt allt hehe nä men jag vet inte.

Förlåt sambo för jag råkade knäa dig mellan benen här om dagen.. hähä

• SandraHM

Ber om ursäkt till min bästa vän Linda. Förlåt för att jag har varit så tjurig men jag saknar faktiskt dig. Inte kul att leva ett liv utan dig och dina galna idéer. Vi jobbar visserligen på att reparera det som har hänt men det tar tid och jag hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mig! Du är underbar vännen! Bara så att du vet! Och jag lovar att ta med dig på en sväng i racebilen när den är klar (på banan). F*** Speedlimits... Löv ju bäjby!

• Anonym (pappa)

Förlåt pappa för att jag inte vill ge dig en andra chans. Jag orkar bara inte bli sviken igen, jag har det bättre utan dig.

• Lindhis

Jag skulle vilja be min morbror om förlåt.
    Förlåt för att jag inte åkte till dig när du låg inför döden. Jag tänker ofta på dig och hoppas att du i dag vet att jag alltid såg dig som min morbror trots allt. Jag vet att dina barn, främst din son saknar sin pappa.

• Anonym

Här kommer ännu ett förlåt till en förre detta bästa bästa vän...

Förlåt min vän för det hemska jag har gjort mot dig. Om det skulle hända mig skulle vara en mardröm... Jag kan inte förstå att jag gjorde det jag gjorde. Kan inte förstå att han var värd det. All våran underbara vänskap. Jag vill skylla det på honom, men det var helt och hållet ett beslut som jag tog. Jag var svältfödd på kärlek och uppmärksamhet. När han gav det till mig så blev jag förblindad, förtrollad.

Förlåt att jag "tog" din pojkvän min vän. Vilket otroligt svek. Du som redan hade varit med om det en gång innan.

Han behandlade mig dåligt om det kan vara en tröst. Missbrukade anabola och höll på med olagliga saker. Han hotade mig till livet. Jag blev psykiskt nerbruten och mitt självförtroende var i botten. Var tvungen att flytta utomlands för att inte vara rädd att något skulle hända mig. Jag fick mitt straff.......

Förlåt för det jag gjorde mot dig min vän! Hoppas du är lycklig idag.

• Anonym (vpms)

Hur vore det om ni skulle säga förlåt till dom personligen o inte här på FL? För vissa av er är det ju lite sent men ni andra? Passa på innan det är för sent för er oxå....

• Alvi

FÖRLÅT till Anette H som gick ett par år på R-skolan som blev förfärlig mobbad och utfryst av hela vår klass....!! Du flyttade till Skåne sen, med din mamma tror jag.... 1993...?

Hoppas att du mår bra idag!

• Anonym

vpms- ser dig vifta runt med ditt pekfinger i luften... hur kan man kläcka ur sig något sådant?

Jag har försökt förlåta min vän, men hon vill varken prata eller lyssna på mitt förlåt. Har skrivit ett brev till henne och sagt förlåt... Kan inte göra mer. Vet inte heller var hon bor numera heller.

MEN det plågar mig ännu idag. Tänker på det ofta och det känns som en kniv sticks in i mitt hjärta. Hur ska det inte kännas för henne??

Så därför ville jag be om förlåtelse här... för min egna skull...
    Själviskt? Kanske....

• Anonym (vpms)

det var absolut inte menat att göra nån upprörd. Men alla vet ju att saker kan hända när man minst anar det o det gäller inte bara att säga förlåt, utan oxå att säga till människorna i sin närhet hur mycket dom betyder för en o hur mycket man älskar dom...

Svar på tråden Ta din Chans att säga förlåt!!!