kundkraft (el)? bra eller dåligt?
Ni som har eller har haft kundkraft tycker ni de är bra? ni som haft dem, varför bytte ni elleverantör?
Funderar nämligen på att byta men känner mig jätte osäker..har Energibolaget i Sverige för tillfället..
Ni som har eller har haft kundkraft tycker ni de är bra? ni som haft dem, varför bytte ni elleverantör?
Funderar nämligen på att byta men känner mig jätte osäker..har Energibolaget i Sverige för tillfället..
ingen???
Dalgici: ett tips, byt bort från det bolaget direkt, du kan byta till vilket du vill för alla har lägre pris än dom, och du slipper stödja ett av dom största bluff bolagen på marknaden, byt tillbaka till det lokala du hade innan så slipper du dubbla fakturor, välj rörligt eller fast, så har du billigare el än nu :)
Jag tycker Kundkraft funkar bra. Alltid gett mig bra pris varje år.
Har ingen jätteräkning men det är skönt att få ok pris utan att bry sig.
Ha ha! Hur fick du en trisslott?
Får man det om man går med?
Hej
Ja, om man värvade en ny medlem så fick man en trisslott. Jag som blev värvad fick också en !!
Du som undrade om Kundkraft, det jag tycker känns tryggt är att man aldrig hamnar på tillsvidare avtal. Jag har tidigare kört kampanj avtal men glömde sedan bort att jag haft det och hamnade på sjukt högt pris....
Jag tycker Kundkraft är skönt.
Utan att göra någonting har man alltid ett bra elpris.
Känns bra.
Varje gång Kundkraft har ringt oss och erbjudit sina tjänster så har min sambo sökt, hittat och fått ett billigare avtal än vad de kunnat erbjuda. Så vi väljer att inte anlita dem. ... /Pentra
Jag är mycket nöjd med Kundkraft. Vi kanske inte fick det allra bästa elpriset men absolut ett bra pris. Jag orkar inte hoppa runt, jaga billigt prova-på-pris, och byta bolag hela tiden. Nu vet jag att jag alltid får ett bra pris och lägger min tid på annat.
Kundkraft är inte något som man skall använda för att få det bästa el-priset, oprofessionella!