• snappi81

Hur är storlekarna på Bonprix? Nån som handlat genom dom?

Som rubriken lyder, hur är storlekarna på bonprix.se? Stora/små mot "normalt".
    Naturligtvis en kroppsfråga med men för mig är tex hm:s kläder pyttesmå och jag måste alltid gå upp en storlek medans tex ellos är stora och jag få då gå ner.. ja ni förstår min fråga va!

Linus 070808 Lucas 090707
  • Svar på tråden Hur är storlekarna på Bonprix? Nån som handlat genom dom?
  • Spexig

Jag har inte handlat där själv, men jag har sett att folk ofta har lagt kommentyarer om plaggen på sidan o där säger de flesta jag sett att de är normala o några att de är små. Du kan ju kolla om det står nåt om just det du vill köpa.

• Eleonor b

Jag beställde att par mjukisbyxor därifrån. Storlek 36/38 brukar jag ha, men byxorna var alldeles för stora.

Min mammas kläder därifrån passade perfekt.

• SilverEmma

Jag fick hem tre klänningar från dem för ett par veckor sedan och alla tre var för stora. De hade varit lagom i en storlek mindre.

Har dock kompisar som tycker att de är perfekta i storleken...så det är nog bara för dig att testa dig fram.

• snappi81

hmm tack för svaren! Får väl pröva med nåt plagg och sen köpa fler om det är nåt att ha! Såg på kommentarerna under kläderna att många tycker dom är stora så jag får väl ta en storlek mindre och chansa..

Linus 070808 Lucas 090707
Svar på tråden Hur är storlekarna på Bonprix? Nån som handlat genom dom?