• Lindacecilia78

3-månaders vaccination - biverkningar?

Hur länge höll eventuella biverkningar i efter att ni tagit vaccinationen vid 3 månaders ålder? Vilka biverkningar fick ni?

MIn kille fick den i måndags och han äter extremt dåligt nu, vet att det kan bli aptitlöshet bla. men funderar på hur länge det kan tänkas hålla i...?!

Tack för hjälpen!

• Svar på tråden 3-månaders vaccination - biverkningar?
  • 3 barns mamma84

Min fick igår blev 3 månader i Tisdags
    han fick feber inatt men på morgonen mådde han bättre
    Han äter som en häst här iaf .

Vänta o se hur det går med maten.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Floffeen

feber och ont hade min.
    det var tar efter 1-2 dagar , efter 2 dagar ska dem vara normala igen iallafall :)
    min hade väl feber och sov jätte mycket.
    det kan få rådnader på benen vet jag med och vara lite ömma.
    men efter 2 dagar ska det var  bra igen :)

• Österbotten

Jepp, två-tre dagar tog det här också. Hon var jätte ledsen och allmänt ur form första dagern andra dagen lite bättre och tredje dagen nästan normal.  

• Lindacecilia78

oj jag tycker han har peakat idag på tredje dagen...puuh ja ja jag håller ut och ser lite hur det blir!

• xXMaLoXx

Våran son fick feber på kvällen och sov i princip konstant den dagen han vaccinerades. Dagen efter var det som vanligt. Men våran sköterska förklarade att de kan vara lite kinkigare ett par dagar efter vaccin, det är olika.

Sen kan det ju vara så att vaccinet kanske triggat igång en infektion som legat i kroppen och väntat på att bryta ut. Det går ju en del förkylningar os v. Men äter han iaf något och framför allt dricker så kan du nog avvakt. Men känner du dig orolig så ska du ju såklart rådfråga kunnigt folk.

www.hecate.se Theo 100111 <3
Svar på tråden 3-månaders vaccination - biverkningar?