• lulllull

ensam mamma söker, söker nya ensamma mammor

Hej!

Snart börjar vi castingen till en ny säsong av Ensam Mamma Söker. Precis som tidigare säsonger letar vi efter härliga mammor mitt i livet.

Kanske passar Du till vårt program eller vet du en vän som du tror skulle vara perfekt. Håll utkik efter vår ansökningstrailer. Du kommer även kunna gå in och ansöka via TV3.se.

Om du istället vill tipsa oss eller ansöka direkt så går det också bra att skicka in en ansökan till mailadressen nedan.

[email protected]

Vänligen

Ensam mamma-red.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-30 12:31
    Nu söker vi också ensamstående pappor som söker kärleken i sommar!Hör av er till oss!
    Tipsa eller skicka en ansökan till
    mamma2011@meter.tv

MVH
    Ensam Mamma-Redaktionen
  • Svar på tråden ensam mamma söker, söker nya ensamma mammor
  • Mikael  åstrand

Hej här har ni mej mikael åstrand ensamståenze pappa till 2 barn o h en hund tycker dd är min tur få chansen till kärlek nu då jag var med i ensam amma söker för 4 år sedan fick åka till ungern för att va lika singel som när jag kom behöver få dejta lite och träffa folk utanför speedway bananhoppas de är min tur kram från pappan micke som verkligen söker kärlek på riktigt

• MajaVira
    Mikael åstrand skrev 2017-05-05 17:27:58 följande:
    Hej här har ni mej mikael åstrand ensamståenze pappa till 2 barn o h en hund tycker dd är min tur få chansen till kärlek nu då jag var med i ensam amma söker för 4 år sedan fick åka till ungern för att va lika singel som när jag kom behöver få dejta lite och träffa folk utanför speedway bananhoppas de är min tur kram från pappan micke som verkligen söker kärlek på riktigt
    Synd att du är sex år för sent ute, tråden är från 2011...
Svar på tråden ensam mamma söker, söker nya ensamma mammor