• Zodic

Går dina lår ihop?

Jag funderar lite på det här med att låren går ihop eller inte, det är ju tydligen väldigt inne att ses som fet om låren går ihop, i bloggvärlden osv, så jag undrar lite hur smal man egentligen ska vara för att låren inte ska gå ihop??

Jag har levt hela mitt vuxna liv som överviktig och har absolut lår som går ihop, men det skulle vara väldigt skönt att slippa ibland, varma dagar.

Så går dina lår ihop eller inte, vad väger du? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Går dina lår ihop?
  • GrönaDruvan

Nej, de går inte ihop... men sen har jag ju ben som ser ut som två pinnar som sticker ut ur magen..Obestämd

• Fru U

Enda gången de inte gått ihop var när jag var mager som en fotomodell, oavsett ålder och vikt

har ont i handen o skriver därför som en kråka. FL fixa mobilsurfappen!
  • GrönaDruvan

Vägde 48,5 kg innan graviditet 1.... 52 kg innan graviditet 2.... nu har jag inte vägt mig på flera månader, men 3-4 mån efter förlossningen vägde jag 56 kg..

• emelillen

japp, är 160 och väger ca 55 (när jag inte är gravid :P)

Loppan ♥ född 2010-05-05 | Bebis i magen ♥ BF 2011-07-29
  • Snabeldrake

Längst upp Ja, hela vägen ner till knät Nej. Så lite båda Skrattande

• astalacasta

Ja, och jag gissar att låren går ihop på den stora majoritet av alla kvinnor som inte a) är 13 år gamla, b) ser anorektiska ut, eller c) har en ovanlig kroppsbyggnad i hur bålen och benen sitter ihop.

• hannis

Ja det gör dom verkligen! Väger 67 kg och är nöjd med min vikt. Solig

• Fru U
    astalacasta skrev 2011-03-10 20:04:41 följande:
    Ja, och jag gissar att låren går ihop på den stora majoritet av alla kvinnor som inte a) är 13 år gamla, b) ser anorektiska ut, eller c) har en ovanlig kroppsbyggnad i hur bålen och benen sitter ihop.
    Håller med.
    har ont i handen o skriver därför som en kråka. FL fixa mobilsurfappen!
Svar på tråden Går dina lår ihop?