Bra tips på hur man förför en kille
Hej
Jag är ute efter tips på hur man bäst förför en kille, gör honom kåt helt enkelt.
Undrar även vilken kroppsdel ni (kvinnor) brukar använda er mest utav.
Hej
Jag är ute efter tips på hur man bäst förför en kille, gör honom kåt helt enkelt.
Undrar även vilken kroppsdel ni (kvinnor) brukar använda er mest utav.
Ögonen. Allt sitter i huvudet, och med ögonen kan man säga tusen saker. En blick i rätt stund kan ge killen dåndimpen och att le med ögonen utan att le med munnen är ett sätt att visa tydligt intresse :) Att fälla ner blicken för att direkt söka kontakt igen är också ett väldigt intensivt och givande sätt att flirta :P
Hjärnan. Tätt följt av rumpan
Nej men skämt åsido: Var glad. Skratta mycket. Retas lite. Visa att du är kåt. Visa att du tycker han är vacker, intressant, rolig och sexig. Rör vid honom. Var mer intresserad av hans kropp och hans tankar än av att försöka fresta honom med någon av dina kroppsdelar!
Tror det räcker att fråga om han vill följa med hem :)
Valet av svarsalternativ får dig att framstå som smått autistisk...Vad i helvete tänkte du egentligen?
Bra svarsalternativ hade varit:
Händerna
Munnen
Rösten
Håret
Händerna! Jag rör vid min man, och det gillar han. Sedan säger jag ibland saker som jag vet att han gillar. Min man gillar inte mina stora tuttar, utan föredrar mini. Min rumpa gillar han att använda, men det är inget som jag använder mig av för att förföra honom. Jag röstade inte på något av alternativen, inget av dem passade in på mig.