• Anonym (Jacky)

Hur har andra tjejer benen i missionären ?

Jag undrar kort och gott hur ni andra tjejer brukar ha benen i missionären ?
    När killen lägger sig ovanpå finns det ju flera alternativ, raka ben ihop/isär under honom, särade ben med låren på sidorna om honom, slå benen om honom osv.
    Själv ligger jag oftast med raka ben under honom.
    Hur gör ni ?

• Svar på tråden Hur har andra tjejer benen i missionären ?
  • Anonym

Det som är skönast för mig, brukar variera lite. Brukar stöta emot ibland, lyfta på ett ben ibland för att han ska få en annan vinkel in, ja jag gör det jag tycker är skönt och det som får mig att få orgasm!

Raka ben låter trist, får du orgasm så?

• Anonym

Brukar ha böjda ben på sidorna om honom, och ja ibland brukar ju han flytta runt på mina ben också......

• Anonym (Jacky)
    Anonym skrev 2011-03-11 20:10:15 följande:

Det som är skönast för mig, brukar variera lite. Brukar stöta emot ibland, lyfta på ett ben ibland för att han ska få en annan vinkel in, ja jag gör det jag tycker är skönt och det som får mig att få orgasm!

Raka ben låter trist, får du orgasm så?

Nej, har inte fått det på det sättet. Får till det en stund senare på annat sätt.
  • Anonym
    Anonym (Jacky) skrev 2011-03-11 20:23:48 följande:
    Nej, har inte fått det på det sättet. Får till det en stund senare på annat sätt.
    Jaså? Hur då? *nyfiken* :P
  • Anonym (Jacky)
    Anonym skrev 2011-03-11 20:26:03 följande:
    Jaså? Hur då? *nyfiken* :P
    Ber kanske honom göra nåt som känns mysigt för mig...hihi
  • Anonym

Alla varianter. Beror på vilka vinklar som just då känns trevligast för mig. 

Raka ben kan vara toppen, gör att det blir tightare så att båda känner mer... 

• Anonym

Tycker det är bäst att slå benen om honom. Då får jag bättre vinkel på bäckenet och kan jobba med magmusklerna och bäckenmusklerna så att jag får orgasm.  

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-11 21:03:33 följande:
    Tycker det är bäst att slå benen om honom. Då får jag bättre vinkel på bäckenet och kan jobba med magmusklerna och bäckenmusklerna så att jag får orgasm.  
  • Anonym (blue)

Har benen uppe, alltså med knäna uppvika men fötterna i madrassen, alternativt att jag har benen på hans axlar,

Svar på tråden Hur har andra tjejer benen i missionären ?