• Anonym

Tycker eran kille att ni är snyggast/sexigast i världen?

Jag tycker min kille är sexigast och snyggast och sötast i världen. Men om han säger det till mig så tvekar han alltid innan han säger det eller så fjantsäger han det så att man hör att han ljuger.

Är det många som tycker den man älskar är långt ifrån den snyggaste i världen?

• Svar på tråden Tycker eran kille att ni är snyggast/sexigast i världen?
  • Anonym

Tror jag inte att han tycker. Men det har inte så mycket med kärlek att göra egentligen.

• Novemberstjärnan

Nä, det betvivlar jag att han gör. Och han har aldrig sagt det. Och för den delen är det inte viktigt för mig!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-12 08:30:46 följande:
    Tror jag inte att han tycker. Men det har inte så mycket med kärlek att göra egentligen.
    nee jag har tänkt på det där, vad är bäst att vara älskad utav personen man är tillsammans med, eller att vara åtrådd?

För jag menar vem man älskar kan man ju inte rå för, det finns så många som älskar idioter där ute. Kanske jag är en av de idioterna som han bara fastnat för men inte valt. Är det inte bättre att bli vald?
  • frupoulsen

Han säger det ofta ,men jag tror honom inte ( brukar ju vara så med oss tjejer att vi har svårt att tro på komplimanger men inte på kritik).
    Oavsett om  han ljuger eller inte så uppskattar jag att han säger det och jag tycker samma sak om honom

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-12 08:33:51 följande:
    nee jag har tänkt på det där, vad är bäst att vara älskad utav personen man är tillsammans med, eller att vara åtrådd?

För jag menar vem man älskar kan man ju inte rå för, det finns så många som älskar idioter där ute. Kanske jag är en av de idioterna som han bara fastnat för men inte valt. Är det inte bättre att bli vald?
    Man kan ju inte älska en person som man inte känner, så när ni lärde känna varandra måste han ju ha fattat beslutet att du var attraktiv? Om ni nu inte först var bekanta iofs. Men jag tänker iaf att den person man älskar är attraktiv i ens egna ögon, man älskar den personen. Sen märker man väl det på sättet som personen rör i en, inte minst när man har sex? Det är självklart bättre att vara älskad än att vara sexigast i världen.
  • MammaMajs

Det tror jag tyvärr inte, men jag känner så när det gäller honom Glad

• äsch

Nej, det tycker han nog inte. Jennifer garner och Angelina Joli ligger högre på listan än jag, skulle jag tro. :)

• viseversa

Min karl ÄR sexigast i världen på alla sätt och vis=). Jag har ärligt talat inte ögon för någon annan. Kan fortfarande bli alldeles knäsvag när jag tittar på honom. När han ger mig det där sexiga leendet och blicken bara han kan.

Visst finns det många snygga karlar och tom dom som är snyggare än min karl. men min sambo har itne bara utseendet utan även allt annat jag faller för och då blir han snyggast oavsätt i mina ögon.

Han är även han väldigt kärleksfull och säger ofta hur vacker jag är och hur mycket han älskar mig. Han visar ofta sin kärlek för mig på olika sett. Men om han tycker jag är snyggast(utseendemessigt) i värlen vet jag inte. Jag är ju knappast det då världen är full med extremt vackra männisor som jag aldrig kan mäta mig med.

Däremot vet jag att han aldrig vill byta mig mot någon annan. För i hans ögon är jag finast i slutändan iallafall=). Även om  et finns dom som är vackrare så är jag ändå hans hjärtas drottning som han brukar säga! Och ingen kan mäta sig med mig för honom=).

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-12 08:38:28 följande:
    Man kan ju inte älska en person som man inte känner, så när ni lärde känna varandra måste han ju ha fattat beslutet att du var attraktiv? Om ni nu inte först var bekanta iofs. Men jag tänker iaf att den person man älskar är attraktiv i ens egna ögon, man älskar den personen. Sen märker man väl det på sättet som personen rör i en, inte minst när man har sex? Det är självklart bättre att vara älskad än att vara sexigast i världen.
    jaa säkert attraktiv, men när han sitter vid datorn tittar han ofta på bilder av kändisar han gillar, han kan ha en nästan näck eva longoria som bakrund till exempel.

han säger att jennifer aniston är den perfekta kvinnan, att hon är så snygg som man kan bli.

jag är inte alls lik henne,

han söker alltid på samma porrskådisar. en av dem har han pratat om flertalet gånger med mig och andra appropå inget.

jag tycker själv att jag har ett av de snyggaste utseendena i världen, och att jag har en dragning som ingen annan har.

medan många andra killar påpekat detta så har min kille aldrig gjort det.
Svar på tråden Tycker eran kille att ni är snyggast/sexigast i världen?