• Anonym (deppig)

TIPS på Naturprodukt som piggar upp?

Hej,
    jag är en tjej med social fobi och andra rädslor. Detta har gjort att jag är mest inne vilket gör det hela ännu värre. Jag ligger gärna i sängen under täcket som i koma och försöker glömma hela världen.
    Men jag har insett att inget blir ju bättre när man inte försöker. Men jag har liksom bara ingen ork att ta tag i saker. Jag äter vitaminer, men skulle vilja testa någon naturprodukt som verkar uppiggande också. Någon där ute som vet vad man ska köpa för nåt som är uppiggande?

• Svar på tråden TIPS på Naturprodukt som piggar upp?
  • Nyfiken gul

ginseng!

Rosenrot

Järn

prova även vitamin b12

• Anonym (deppig)

Tack, ska testa dom ALLA!!!!

• Sandreli

Oj vad bra med en tråd om naturmedicin! Då passar jag på att fråga om ngn hört om/testat Bach´s blomsterterapi? Har läst om detta men inte träffat ngn som testat. Det låter ONEKLIGEN som en mirakelkur, och det vore ju verkligen häftigt om de fungerade. De räknas nog in i New Age-klassen, men utvalda naturapotek säljer dem, och har inte än hittat artiklar som tyder på att de är bluff.... tacksam för svar.

• Gossensmamma32

rosenrot...

Ginseng ska man akta sig för då det satts samman med reumatism....

• Gossensmamma32

Sanderli: Jag använder Bach12 mot min huvudvärk det gör under...

• Sandreli

Gossens...Okej, det låter ju bra:) Jag har funderat på Akutdropparna, testat dem, eller hört ngt om dem? Fick en grym panikattack för några veckor sedan och vill INTE uppleva detta igen...

• Gossensmamma32

Har haft akutdroppar hemma och de funkar bra...

• Moonis

Johannesört e för lindrigare depression. Fänkål e för dom som har mer ångest.
    Finns o köpa som te i dom flesta affärer som inriktar sig på naturprodukter

• Anonym (deppig)

Tack så mkt.

• LadyCc

är även mycket seg och ligger mer än gärna hemma hela dagarna unde täcket (har ingen social fobi) men vet inte vad detta kan bero på .. och sen får jag ångest för egentligen vill jag ju inte va hemma
    jag ahr missat mycket i mina dagar och börgar stark fundera på¨att pröva nått uppigade preparat

• Kiltis

Johannesört och linfröoljekapslar, det är mycket essentiella fettsyror i linfrö som hjälper hjärnan. Fiskolja funkar också.

Obs. om du äter p-piller ska du kolla med läkaren först eftersom Johannesört kan minska säkerheten.
    Att sluta med hormon preventivmedel kan också hjälpa.

Jag tog Bach akutdroppar innan min uppkörning och var fortfarande nervös men stencool, inte mitt vanliga jag direkt. Klarade testet! Säkert mycket psykologiskt men värt det även i sådana fall!

Har också testat med de andra dropparna och tror att de hjälpte mot stress och nervositet under en jobbig period. Men det är så svårt att säga.

Kram och lycka till!

Svar på tråden TIPS på Naturprodukt som piggar upp?