• loppis7

Nån som har har bott på Sunwing Resort Side o Spa ?

Tittar på resa dit i april/maj nån som har varit där ? Vi kommer att vara 2 vuxna o 4 barn i åldern 13-3 år.
    Vill veta allt eller om ni har tips på nått annat boende el resmål ?

• Svar på tråden Nån som har har bott på Sunwing Resort Side o Spa ?
  • Kitty 1982

vart ligger det?
    Vilket flygbolag?
    Vilket land?

• loppis7

Det ligger i side Turkiet o det är ving.

• Kitty 1982

Aha mitt dumma nöt haha, ska ni dit i april/ maj? Vi har själv planer att åka till turkiet med ving då haha.

Har ni inte bokat något ännu?
    Vart åker ni ifrån?

• October

Vi var där i maj förra året och har bokat samma igen i maj i år. Det är väl ett gott betyg? :) Tycker att det var ett toppenhotell, nära till strand, lite shopping finns även i närheten. Bra pool och lekområde för barn. Minidisco på kvällarna för barnen som de bara älskade!

• Syltan
    Hej!

Jag,min man och våra två pojkar (då 1 och 3 år) var på Sunwing Resort&Spa Side beach i maj 2010. Det var en av de bästa resorna jag gjort i hela mitt liv!!! Helt underbart hotell, så himla bra för barnen och då självklart bra för föräldrarna. Vi hade Sunwing inclusive och jag rekommenderar verkligen detta. Super god mat varje dag, väldigt varierande. Alltid speciell barnbuffé som barnen kan ta i från själv då den är i deras höjd. Ingen blev uppröra över att barnen kastade mat på golvet, all personal var väldigt barnkär och hade stort tålamod! Väldigt barnanpassat med små toaletter och handfat. Bra pooler och lekplats. Kul med Lollo&Bernie som maskotar. Vi hade 2 rums lägenhet med balkong mot poolen. Super fräsch lägenhet och fint kök. Fin strand. Supertrevlig personal på hotellet! Jag fyllde 30år där nere och då blev jag bjuden på en flaska champange till middagen. Trevliga uppträdanden för små och stora på kvällen och alltid Lollo&Bernies minidisco. Vi ville inte åka hem!!! Bara att rekommendera!!! Ni kommer INTE att bli besvikna, bara lyckliga!!! Min äldsta son pratar ofta om att han vill åka dit igen! Antingen blir det en resa dit i sommar eller till cypern, det verkar också fint på deras Sunwing Sandy Bay.

Trevlig resa!

Hälsningar Anna
  • loppis7

Det låter jättebra men vi velar mellan Sida o Rhodos.....

• October

Sunwing Side är klart finare än Rhodos och mer barnvänlig strand. 

• kallesfru

Kan rekommendera Side om man inte har krav om att stranden skall vara precis vid hotellet och att man vill ha nära till nöjen.
    Perfekt hotell med fina rum och bra servive. Blir lite familjär då allt inom hotellet ligger nära alla rum. Vi trivds jättebra och har varit där några gånger nu.

Våra vänner med barn på 3 och 5 år tyckte allt var toppen då  allt finns inom hotellet.

Väldigt god mat och super trevlig personal på restaurangerna inom hotellet.

Vi tänkte åka till Cypern i år.

• loppis7

Blir lite orolig nu att vi har valt fel för vi betalade precis in handpennningen till Rhodos då det var ganska mycket billigare.....

• stjärna4

Har inte varit på sunwing resort i turkiet men däremot rhodos,och jag tror absolut inte ni kommer bli besvikna på  för där var jättefint!!!

• loppis7

Gollie:Tack då det känns det bättre

Svar på tråden Nån som har har bott på Sunwing Resort Side o Spa ?