• Anonym (Ledse­n mamma)
    Äldre 14 Mar 01:03
    18867 visningar
    21 svar
    21
    18867

    Snälla hjälp mig!En bra advokat i skaraborg???

    Hej!
    Skulle vara hemskt tacksam om någon eller flera kunde säga om dom vet eller har haft nån bra advokat som är riktigt bra inom vårdnadtvist/boendefrågan!

    Har en nu men känner att hon är inget som jag kan lita på och fick klara mig nästan själv i tingsrätten!

    Så snälla snälla,,vet ni någon så hör av er,,är guldvärt!
    Är lite bråttom då jag behöver en ny advokat ganska fort!

  • Svar på tråden Snälla hjälp mig!En bra advokat i skaraborg???
  • Lucy07
    Äldre 14 Mar 22:31
    #1

    Hej ( Ledsen mamma )

    Har varit i din sits och jag kan verkligen rekommendera Inger Sandin i Vårgårda.
    Lycka till!

  • Lizzyy
    Äldre 14 Mar 22:34
    #2

    Som ovanstående skrev, inger har gott rykte... Susanna på Eriksson och Bengtsson i Lidköping är ok. Lycka till!

  • Anonym (Ledse­n mamma) Trådstartaren
    Äldre 14 Mar 23:25
    #3

    Inger har tyvärr mitt ex som jag är i boendetvisten med:(


    Har själv beatrice rämsell nu som jag inte trivs med alls!


    Men tack,,ska kolla upp den där susanna!

    Tack igen!

  • Anonym
    Äldre 15 Mar 06:59
    #4

    Aj då, hade också tänkt rekommendera Inger Sandin i Vårgårda.

    Elisabeth är en duktig advokat i Lidköping, hon finns på 0510-60176. duktig som attan!!!

  • Anonym
    Äldre 15 Mar 07:07
    #5

    Eriksson och bengtsson Skövde, en rakat äldre kort mann där, kommer inte i håg namnet dock men han var super.

  • Anonym
    Äldre 15 Mar 17:54
    #6

    Får du godkänt av tr att du får byta så gilla mitt ex peter falk i skövde

  • Lucy07
    Äldre 15 Mar 21:59
    #7

    Hej igen ( ledsen mamma )

    Otur med Inger, hon ser verkligen ut som en skolflicka men är ordentligt duktig.
    Vad du än gör så ta inte ? Andre´n i Lidköping, ingen bra erfarenhet där.
    Lycka till i letandet.

  • Äldre 5 Mar 22:13
    #8

    Hej.Om nån kan rekommendera mig en bra advokat från Göteborg.(Vårdnadstvist).Bara inte liknande Beatris Rämsell! 

  • Äldre 10 Jul 00:24
    #9

    Hade Inger som försvarsadvokat i ett riktig läskig åtal, som hade kunna gå riktig illa.


    (Det hjälper inte mycket, att veta om sin oskuld - det skall bevisas och vara övertygande. ) Inger har varit en oumbärmligt hälp i detta. Åtalet blev avvisad inte bara i tingsrätten- utan även i hofrätten.


    Inger är en oerhörde duktig advokat !


    Men - framförallt, och det vill jag lägga största uppmärksamhet på, Inger är en fantastisk människa med en varm själ som vill männiksan och rättvisan väl. Hon är en bra människokännare. (hon skulle vara lika duktig som psykolog)


    Jag har haft förtroende för henne från första stunden och detta förtroede har hon i allra högsta grad uppfylld.

  • Äldre 10 Jul 02:33
    #10

    Fredrik Almer är duktig och engagerad. Han finns i Skövde.

  • Äldre 22 Jul 20:42
    #11
    Anonym skrev 2011-03-15 17:54:07 följande:

    Får du godkänt av tr att du får byta så gilla mitt ex peter falk i skövde


    Oh j a Peter Falk är jättebra!
    ADHD = Alla Duktiga Har Det
  • Äldre 19 Dec 17:24
    #12
    +1

    Tycker att Inger Sandin är inte alls ärlig som ombud , hon tror att hon kan vinna hela tiden och det kan hon bara i Vårgårda för hon är den enda där . Repeterar en sak hundratals gånger men klart hon får ju betalt . Bästa advokater befinner sig i stora städer där kan aldrig Sandin komma långt

  • Äldre 13 Jan 10:38
    #13

    Inger Sandin kanske är bra, kanske inte?! Hon har ju aldrig tid för en och ringer inte tillbaka. Så i mitt fall är hon tyvärr värdelös.

  • Äldre 2 Aug 15:11
    #14

    Inger Sandin raserade min relation med min dotter 2009 totalt vi har inte kunna bygga upp den ingen. Vi kom i en tvist där (som alla andra tonåringar) hon vill ha mer pengar. Min advokat rekommenderad att inte bråka medans Inger Sanden körde på för fullt, hon lämnade in stämningen dagen efter trots att hon skrivit att jag hade sju dagar på mig att svara. Tror att hon hemst gärna tar kvinnors sympati... Vill inte skriva förmycket av respekt för min dotter men jag är oerhört besviken på Inger Sanden.

  • Äldre 15 Aug 10:18
    #15

    De båda "Sandinarna" är riktigt otrevliga människor att vara runt, oärliga och ljuger sig fram så gott dom bara kan. Inger har mer än en gång ljugit i rättssalen om man uttrycker sig enkelt.

    De två gör nästan vad som helst för att försöka vinna ett mål, bråkar så mycket som möjligt med motparter för att inget skall avslutas enkelt, ljuger och undanhåller saker från sina klienter.

    Inger älskar att försöka styra och ställa, även mot domare i rättssalen.

    Ännu ett bevis på hur de beter och är funtade ser ni genom att läsa ~Man64~ kommentar ovan, vilket inte är någon annan mindre än Kenneth Sandin själv som försöker höja sin fru till skyarna.

    Om ni får Inger som motpartsombud, bered er då på en så lång utdragen smutskampanj som går, där tydligen alla medel är tillåtna enligt denna kvinna.

    Får ni henne som ombud, bered er på att öppna plånboken i hopp att Inger inte raserar målet helt och att ni förlorar allt.

  • Anonym (Jeppe­)
    Äldre 15 Aug 10:27
    #16
    Affidavit skrev 2016-08-15 10:18:58 följande:

    De båda "Sandinarna" är riktigt otrevliga människor att vara runt, oärliga och ljuger sig fram så gott dom bara kan. Inger har mer än en gång ljugit i rättssalen om man uttrycker sig enkelt.

    De två gör nästan vad som helst för att försöka vinna ett mål, bråkar så mycket som möjligt med motparter för att inget skall avslutas enkelt, ljuger och undanhåller saker från sina klienter.

    Inger älskar att försöka styra och ställa, även mot domare i rättssalen.

    Ännu ett bevis på hur de beter och är funtade ser ni genom att läsa ~Man64~ kommentar ovan, vilket inte är någon annan mindre än Kenneth Sandin själv som försöker höja sin fru till skyarna.

    Om ni får Inger som motpartsombud, bered er då på en så lång utdragen smutskampanj som går, där tydligen alla medel är tillåtna enligt denna kvinna.

    Får ni henne som ombud, bered er på att öppna plånboken i hopp att Inger inte raserar målet helt och att ni förlorar allt.


    Vad fan? De kan inte vara friska. Vilket galet beteende!
  • Anonym (Också ledsen mamma)
    Wed 7 Oct 2020 22:00
    #17

    Hej! Vet att detta är en väldigt gammal tråd och jag kommer säkerligen inte få något svar. Men vill bara kolla hur det gick för dig? Är i samma sits med samma advokat. Tänkte kolla med Beatrice men backar nu efter jag såg den här tråden.

Svar på tråden Snälla hjälp mig!En bra advokat i skaraborg???