• Anonym (hjälp!)

Akut! Köpa dörrskylt i kristianstad? (privat)

Är det någon som vet var i Kristianstad man kan köpa en "välkommen till familjen XXX" och få en skylt gjort SNABBT? Hittar bara ställen som bara levererar till företag, eller söker jag med fel ord...

Jag behöver en skylt innan helgen...är galet tacksam för hjälp!!

• Svar på tråden Akut! Köpa dörrskylt i kristianstad? (privat)
  • Anonym (så)

Läste lite fel på din TS Oskyldig Såg nu att du vill köpa den i din stad. 

Gå in på www.eniro.se
    Skriv Dörrskylt och din stad (  Kristianstad)

Så kommer det upp en del ställen. Dock kunde jag inte hitta något om det levererar till privat personer. Men ring och snacka med dem. De kanske är sugna på ett undantag

Lycka till!! 

• Anonym (hjälp!)

Tack, men jag vågar inte beställa över nätet. Det är så mycket som kan gå fel. Vill köpa i en fysisk butik. Det kan ändå ta några dagar innan den blir klar men det känns tryggare att ha personlig kontakt med någon.

• Anonym (så)
    Anonym (hjälp!) skrev 2011-03-14 13:39:29 följande:

Tack, men jag vågar inte beställa över nätet. Det är så mycket som kan gå fel. Vill köpa i en fysisk butik. Det kan ändå ta några dagar innan den blir klar men det känns tryggare att ha personlig kontakt med någon.

Ja men ställena du hittar på eniro låg ju i din stad. Du får gå dit eller ringa dem
  • Anonym

Finns det Panduro i någon stad i närheten, de har skyltar som man kan dekorera själv. Annars kan du beställa, kan hinna komma på fredag om du beställer idag.

• Anonym (hjälp!)
    Anonym (så) skrev 2011-03-14 13:36:56 följande:
    Läste lite fel på din TS Oskyldig Såg nu att du vill köpa den i din stad. 

Gå in på www.eniro.se
    Skriv Dörrskylt och din stad (  Kristianstad)

Så kommer det upp en del ställen. Dock kunde jag inte hitta något om det levererar till privat personer. Men ring och snacka med dem. De kanske är sugna på ett undantag

Lycka till!! 
    Jo jag funderar på att ringa och kolla...är bara lite rädd för att bli utskrattad. En liten sketen välkommenskylt liksom.
  • Anonym (så)
    Anonym (hjälp!) skrev 2011-03-14 13:41:34 följande:
    Jo jag funderar på att ringa och kolla...är bara lite rädd för att bli utskrattad. En liten sketen välkommenskylt liksom.
    Nä nä det tror jag inte Läste din andra tråd (att ni ska gifta er och berätta det på ett kalas), berätta den för dem, de kanske gillar idéen! Du kan inte få mer än ett nej :)
    Så ring nu!!  
  • Anonym (hjälp!)
    Anonym (så) skrev 2011-03-14 13:45:32 följande:
    Nä nä det tror jag inte Läste din andra tråd (att ni ska gifta er och berätta det på ett kalas), berätta den för dem, de kanske gillar idéen! Du kan inte få mer än ett nej :)
    Så ring nu!!  
    Det är sant...drar jag det kortet så kanske de smälter och vill hjälpa mig! Ska ringa runt strax! Bara lite pinsamt att vara ute i så dålig tid...vi har liksom vetat detta i två månader nu!
  • Anonym (så)
    Anonym (hjälp!) skrev 2011-03-14 13:58:09 följande:
    Det är sant...drar jag det kortet så kanske de smälter och vill hjälpa mig! Ska ringa runt strax! Bara lite pinsamt att vara ute i så dålig tid...vi har liksom vetat detta i två månader nu!
    Ähh man kan inte vara i tid alltid.. bättre sent än aldrig heter det ju

Berätta gärna hur det går  
  • Anonym (hjälp!)

Hittade faktiskt en sida http://supergrafik.se/ med riktigt kort leveranstid! Ringde och berättade läget precis och sa hur viktigt det var att vi fick den innan helgen. Det var inga problem, den tillverkas och skickas redan imorgon! Sköööööönt...

Vi kom på en annan nödlösning....vår bil står precis utanför dörren. Vi hade kunnat hänga burkar i snören efter den och sätta upp en "NYGIFTA"-skylt i bakrutan. Svårt att missa budskapet då.

Men nu blev det en fin skylt iallafall! Så får vi se hur många som verkligen ser den på söndag!  Tack för all hjälp!

• xBellax

Yo!

ute vid Fureboda, närmare bestämt Nyehus... finns en person som tillverkar diverse skyltar. Du kan ju kolla själv om de är nåt som passar... vi har köpt en därifrån och vi är jättenöjda...

traskyltar.se/

Svar på tråden Akut! Köpa dörrskylt i kristianstad? (privat)