Hugger nedanför naveln?
Har ont i magen. Hugger nedanför naveln. Gjorde ont när vi hade sex igår också.. Ngn som vet vad det kan vara? (är inte gravid)
Har ont i magen. Hugger nedanför naveln. Gjorde ont när vi hade sex igår också.. Ngn som vet vad det kan vara? (är inte gravid)
puffar
har för mig att blindtarmsinflammation börjar med värk under naveln och sen förflyttar sig, men jag kan ha fel...
Såg detta på netdoktor, så mitt första förslag var nog fel..
Normalt utvecklas en blindtarmsinflammation enligt följande klassiska mönster:
Det första symptomet är magsmärtor kring naveln eller ovanför.
Efter några timmar vandrar smärtorna ned mot magens högra sida. Smärtorna förvärras vid rörelse.
Man tappar aptiten, känner sig illamående och kan ibland få kräkningar.
Temperaturen brukar gå upp till runt 38 grader. En tredjedel av de drabbade får dock ingen feber alls.
jag har också så och undrar vad det kan vara? känner särskilt "huggen" när jag ska sova o drar upp armarna under kudden, det är som att det "sträcker" inuti magen på nåt sätt? gör jätteont! nån som vet ?!
Jag har också sånt, det kan komma lite när som helst. Jag har nästan vant mig vid det nu, fastän det ibland gör så ont att jag står dubbelvikt. Frågade en gynekolog om det en gång, men han påstod att det är något med tarmarna. Men det tror jag inte, det känns mer som om det skulle vara i livmodern eller äggstockarna eller dylikt. Fast så hemskt orolig är jag inte, som ni kanske märker
Det är länge sen jag har känt av det nu.. *ta i trä*