• Mirella85

var kan man göra ett VUL i närheten av ystad

hej! jag skulle vilja se att allt e bra med mitt barn. är gravid för första gången och är i v 7+4 idag
    skulle vilja ha lite hjälpa var man kan göra ett vaginalt ultraljud närheten av ystad..
    för vill veta hur lång gången jag äntligen är.. för hade inte rikgit ordenligt mens sist plus den var väldigt försenad..
    och vi hade tänk ut o resa så då måste jag veta när jag kan boka resan
    någon som kan hjälpa mig+?

• Svar på tråden var kan man göra ett VUL i närheten av ystad
  • Mirella85
    Pussakaninen skrev 2011-03-15 14:34:10 följande:
    kontakta Ystads MVC.
    får man tid fast man vill boka för oro o vetandet skull..
  • Pussakaninen
    Mirella85 skrev 2011-03-15 14:48:01 följande:
    får man tid fast man vill boka för oro o vetandet skull..
    Vet väll inte jag? Kontakta MVC för information. Dock räcker det ju med att få höra hjärtat slå tycker jag. Och det fick jag göra på min inskrivning iallafall.
    Ung & Gravid -Bebis i Augusti www.mylovingbaby.blogg.se
  • Mirella85

tyvärr har dom så dumma telefon tider så därför undra jag imed du svara .. trodde du viste om man kunde el inte..
    har varit i kontakt med mvc i skurup men hon kunde inte ge mig svar då jag fråga på den fösta besöket jag var där.. så ska dit om tre veckor ingen för inskrivning men det är lite för sent för mig då imed måste veta om jag ska omboka min resa

• Pussakaninen
    Mirella85 skrev 2011-03-15 15:05:33 följande:

tyvärr har dom så dumma telefon tider så därför undra jag imed du svara .. trodde du viste om man kunde el inte..
    har varit i kontakt med mvc i skurup men hon kunde inte ge mig svar då jag fråga på den fösta besöket jag var där.. så ska dit om tre veckor ingen för inskrivning men det är lite för sent för mig då imed måste veta om jag ska omboka min resa

Finns mejladress till Ystads MVC. Kan inte den i huvudet men den står på deras hemsida. Dom kollar mejlen flera gånger per dag.
  • Mirella85
    Pussakaninen skrev 2011-03-15 15:09:42 följande:
    Finns mejladress till Ystads MVC. Kan inte den i huvudet men den står på deras hemsida. Dom kollar mejlen flera gånger per dag.
    jag vet.. har skickat ett mejl till dom så hopopas på svar snart
  • Pussakaninen
    Mirella85 skrev 2011-03-15 15:13:49 följande:
    jag vet.. har skickat ett mejl till dom så hopopas på svar snart
    okok :)

Iallafall.. Lycka till med graviditeten! Hoppas allt går bra
  • Mirella85
    Pussakaninen skrev 2011-03-15 15:16:06 följande:
    okok :)

Iallafall.. Lycka till med graviditeten! Hoppas allt går bra
    detsamma
  • CeciliaCatalina

Hej hej!! Fick du tag i ngn Mirella?? Jag är i samma sits och vill också ha VUL!

Svar på tråden var kan man göra ett VUL i närheten av ystad