Nageln vrider sig
Jag ar ett problem med en utav mina naglar. Jag älskar att ha långa naglar och kan inte se mig själv med korta. Dock blev jag klämd i en bildörr som liten och tappade två naglar. Den ena kan jag leva med men den andra har alltid böjt sig, ser sjukt dumt ut! har inte stört mig så mycket på det innan men nu på senaste tid är det det enda jag ser & det enda jag tänker på. Den andra nageln som jag klämde har på senaste tid blivit lite räfflad eller hur man ska säga, typ bucklig, precis som om det skulle haft ådror..
Jag älskar mina naglar och har fruktansvärt bra kvalité på dem förövrigt (tycker jag) Men det är just denna som böjer på sig, redan från start eller hur man ska säga. Nu är dem ex inte så långa, lite mindre än 1 cm typ.
Kan jag på något sätt rätta till nageln? stör mig som fan på den -.- Finns det något tillskott jag kanske har förlite utav? Nageln har varit så ända sen jag började med långa naglar, typ 5 år. Den kan ha varit så alltid, men har haft dom välklippta då så dom har inte blivit vita eller hur man ska säga..