förslag på present till 4-åring
Är det någon som kan komma med ett bra tips på presenter till en 4-årig kille? Det får gärna vara allt möjligt upp till 1000 kr, gärna något man kan ha och leka med utomhus. Är slut på ideér!
Tack
Är det någon som kan komma med ett bra tips på presenter till en 4-årig kille? Det får gärna vara allt möjligt upp till 1000 kr, gärna något man kan ha och leka med utomhus. Är slut på ideér!
Tack
rutschkana
sandlåda
gungor
leksaksspis
käpphäst
målarbok
-de tre sista är saker vi köpt åt vår 4 åring...=)
Vår son fick en cykel, när han fyllde 4 år härom veckan.
Besök i t ex äventyrsbad, lekland , museum gör det till en heldag med restaurang besök bio mm.
eller en kryssning.
...jag måste rekommendera www.abcleksaker.se Där hittar man alltid nåt....
/Kaisa
Förra året när min son blev 4 år så fick han sparkcykel, bandymål och bandyklubbor.
På BR såg jag nu när dom fått in sina uteleksaker att där var mycket fint. Nån slags fiskedamm bl.a. tittade inte närmre på den för jag hade bråttom, men det såg spännande ut o vatten e ju kul :)
Nu fyller han snart 5 år och önskar sig bl.a. kung zhu leksaker. Nått slags spel med hamstrar.
Minson fyller 4 snart, och han kommer få:
- Lego
- Film
- Pilbåge (högt efterlängtad )
- Grävskopa, sån man kan sitta på och gräva i sanden med
Andra ideér:
Maskeradkläder är roligt
Verktyg och spik + skruvar
Utklädningsgrejer är jättepoppis hos oss! Om du vill lägga lite mer pengar kanske du kan köpa en kista som du sen fyller med allehanda tokkläder, mössor, solglasögon osv.
Ett bra förstoringsglas, jättespännande att gå på upptäcktsfärd med.
Våe son fyller 4 år idag och har fått en cykel, en riddarborg, blixten bilar (från filem cars), ben tens saker, lego, utklädningskläder, solglasögon, kläder m,m.
Min son fyller också snart fyra och då ska han få en cykel, antingen en springcykle eller tvåhjuling vi har inte riktigt bestämt oss. På hans önskelista står det smålego: de stora seten med polisstation, brandstation, star wars rymdskepp och andra liknande. Playmobil, brädspel och trampbil är också favoriter.
"Riktiga" saker:
Förstoringsglas
Jordglob
Liten pannlampa (mkt populärt), av typen ficklampa
Digitalkamera. Finns speciella för barn, väldigt fin och kul present på så många sätt.
Säg att barnet får åka till leksaksaffären och själv välja... Alla barns dröm...
Förra sommaren när sonen fyllde 4 fick han en tramptraktor med släp, det var poppis utomus, för på släpet kunde man lasta på lite hinkar och spadar också och lasta i och ur lite i sandlådan!