• Lissen

förslag på present till 4-åring

Är det någon som kan komma med ett bra tips på presenter till en 4-årig kille? Det får gärna vara allt möjligt upp till 1000 kr, gärna något man kan ha och leka med utomhus. Är slut på ideér!
    Tack

• Svar på tråden förslag på present till 4-åring
  • lunkentuss

rutschkana
    sandlåda
    gungor

leksaksspis
    käpphäst
    målarbok

-de tre sista är saker vi köpt åt vår 4 åring...=)

• Kazeer

Vår son fick en cykel, när han fyllde 4 år härom veckan.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • morochmer

Besök i t ex äventyrsbad, lekland , museum gör det till en heldag med restaurang besök bio mm.

• Carinis

Förra året när min son blev 4 år så fick han sparkcykel, bandymål och bandyklubbor.
    På BR såg jag nu när dom fått in sina uteleksaker att där var mycket fint. Nån slags fiskedamm bl.a. tittade inte närmre på den för jag hade bråttom, men det såg spännande ut o vatten e ju kul :)
    Nu fyller han snart 5 år och önskar sig bl.a. kung zhu leksaker. Nått slags spel med hamstrar.

• Nimbus

Minson fyller 4 snart, och han kommer få:
    - Lego
    - Film
    - Pilbåge (högt efterlängtad )
    - Grävskopa, sån man kan sitta på och gräva i sanden med

Andra ideér:
    Maskeradkläder är roligt
    Verktyg och spik + skruvar

• Anne69

Utklädningsgrejer är jättepoppis hos oss! Om du vill lägga lite mer pengar kanske du kan köpa en kista som du sen fyller med allehanda tokkläder, mössor, solglasögon osv.

• Emma3

Våe son fyller 4 år idag och har fått en cykel, en riddarborg, blixten bilar (från filem cars), ben tens saker, lego, utklädningskläder, solglasögon, kläder m,m.

♥ Våra underbara barn! Leo-07 ♥ Wilma-09 ♥
  • Mia D

Min son fyller också snart fyra och då ska han få en cykel, antingen en springcykle eller tvåhjuling vi har inte riktigt bestämt oss. På hans önskelista står det smålego: de stora seten med polisstation, brandstation, star wars rymdskepp och andra liknande. Playmobil, brädspel och trampbil är också favoriter. 

• ShellyJohnson

"Riktiga" saker:

Förstoringsglas
    Jordglob
    Liten pannlampa (mkt populärt), av typen ficklampa
    Digitalkamera. Finns speciella för barn, väldigt fin och kul present på så många sätt.

• MoonFlight

Säg att barnet får åka till leksaksaffären och själv välja... Alla barns dröm...

• Isalel

Förra sommaren när sonen fyllde 4 fick han en tramptraktor med släp, det var poppis utomus, för på släpet kunde man lasta på lite hinkar och spadar också och lasta i och ur lite i sandlådan!

Svar på tråden förslag på present till 4-åring