• Bräckehäxan

Gå ner i vikt med DIET SHAKE, fler?

Hej!
    Undrar om det finns fler som har eller ska testa den nya måltidsersättnigen "Diet shake"? Hade vart kul att få höra era tankar och funderingar kring denna produkt!

http://www.svensktkosttillskott.se/#!produkter/diet_shake

Själv har jag precis beställt 2 veckors förbrukning, en burk choklad och en burk jordgubb.

Jag har många kilon att gå ner ca 30 på lång sikt. Nånstans måste jag börja och jag  vill kickstarta igång viktnedgången och få snabba resultat. Är extra peppad inför sommaren då jag ska vara tärna på ett bröllop och vill känna mej fin i klänningen!

Mitt mål är att gå ner 15kg på 12 veckor. Hejja mej!

Vad är ditt mål? Planer och sätt att ta dig dit?

• Svar på tråden Gå ner i vikt med DIET SHAKE, fler?
  • veritas

15kg på 12 veckor låter fullt möjligt :)
    Dom som är lite mer "kraftigt" överviktiga går desutom i regel ner fortare än dom som bara har några få kilo att plocka bort.

Jag har testat cambrigde och det fungerade kanonbra!

Ett tips är att drick mycket vatten, ha alltid med dig en vatten flaska på jobbet osv :) Gå gärna varje dag i snabbtakt i minst 30 minuter. 

Sist jag körde cambrigde och 30 minuters promenad varje dag gick jag ner  6 kg på en vecka :) och då va jag inte mycket överviktig (hade kanske 6-7kg övervikt)

Ett till tips är att ät varje shake samma tid varje dag :)
    Och försök att sova 1 timme extra varje natt.

förlåt om du fick tips du inte ville ha :) men dom fungerar faktiskt väldigt bra om man vill maxa bantningen på ett bra sätt!

LYCKA TILL!

• Bräckehäxan

tack för tips!!
    Jag har också kört cambridge tidigare, men jag vill ej ha konsulttider, så nu när man ej kan köpa påsarna på nätet så tänkte jag testa denna nya variant. Låter ju väldigt likt cambridge när man läser om det, bevarar muskelmassan etc.

Jag hoppas att dieten kommer hem snart så kjag kan börja!!

kör dfu något just nu?

• Bräckehäxan

Idag hämtade jag mitt efterlängtade paket med DIET shake. Jag har en förpackning med jordgubb och en med choklad. Köpte även piller som ska öka förbränningen och ge mer kraft.

Har ätit en jordgubbsshake til lunch idag och tagit en rask promenad.

Nu är jag igång! Känns skönt! NÅn mer?

• Bräckehäxan

det var faktiskt riktigt gott... Smakade inte som någon diet-shake överhuvudtaget! Som en god milkshake.

Kan tillägga att jag blandade med mjölk, men man kan även blanda med vatten och det är möjligt att det smakar lite sämre då kanske.. jag har inte testat än, men kan rapportera imorgon

• Sanjos

Beställde iaf. Bra att man kan välja hur man själv vill blanda de...
    Har ju tänkt gå ner 10-15 kg till sommaren och detta kan ju vara en hjälp på vägenGlad

• Bräckehäxan

ja, absolut! Vad kul! Då gör dfu mej sällskap här i tråden!!

Är du nöjd efter 10-15 kg?
    Jag vill gå ner ungefär 30, men riktar in mej på 10-15 kg till en början... Måste vara realistiska mål...

Ska vara tärna på min bästa väninnas bröllop i juni, så första målet är att gå ner så mycket som möjligt tills des.. gärna 15 kg! Disciplin är inte min starka sida, det blir en utmaning minst sagt!!

• Sanjos

Ja jag är nöjd med 10-15 kg. Vill inte gå ner mer än till 59-60kg. Har som mest vägt 83 kg, men ligger nu på 74 kg. Pendlat de senaste åren mellan 72-76kg. Men nu tänkte jag verkligen satsa för att komma ner till den vikt jag en gång hade. Eller iaf försöka komma så nära de gårGlad

• Bräckehäxan

jag ligger på 100 -HUA!
    vill ner till 70, sen får jag se...

har en lång väg... men en liten bit i taget... om man aldrig börjar så kommer man heller aldrig fram till målet...

• Sanjos

Hämta på posten idag. Så nu får man se vad man tycker om de Glad

Svar på tråden Gå ner i vikt med DIET SHAKE, fler?