• Två små underverk

Kan jag ha mobilsvar med comviq?

Hej!
    Minns att jag har haft ett eget inspelat mobilsvar tidigare, men då hade jag abonemang hos comviq.
    Nu har jag bara comviq kontant-kort och nu verkar det inte fungera.

När jag ringer 222 (mobilsvar) så är det en röst som säjer "tjänsten är förtillfället ej tilljänglig, var god försök senare"
    Har provat i flera dagar, men får samma meddelande varje gång.

Finns det något sätt att ha ett eget mobilsvar hos comviq, så folk kan tala in meddelande.???

ღMamma till Natalie 061011 och Ted 090723ღ
  • Svar på tråden Kan jag ha mobilsvar med comviq?
  • EFI
    Två små underverk skrev 2011-03-16 16:02:50 följande:
    Hej!
    Minns att jag har haft ett eget inspelat mobilsvar tidigare, men då hade jag abonemang hos comviq.
    Nu har jag bara comviq kontant-kort och nu verkar det inte fungera.

När jag ringer 222 (mobilsvar) så är det en röst som säjer "tjänsten är förtillfället ej tilljänglig, var god försök senare"
    Har provat i flera dagar, men får samma meddelande varje gång.

Finns det något sätt att ha ett eget mobilsvar hos comviq, så folk kan tala in meddelande.???
    Ring comviq och fråga, men det skall inte vara något problem. Har själv haft det förr och då har det funkat.
    Apple user since 1987
  • ROSAMARIA

Nu har jag läst att Comviq debiterar dessutom på dina meddelanden som lämnas på mobilsvar när du åker utomlands. Detta är sjuk......att allt ska krångla som fan för att den mobil svar och sen ska man desaktivera den när du åker iväg och sedan ska du sätta på den igen.. Vad i hela friden tror dom här telefonsbolagers mafia bossar ..Allt ska ingår i det som man betala för abonnemang och dessutom UTAN KRÅNGEL.. Just därför man byter abonnemang som att byta trosor! Dom är luriga med alla sina extra gömda tjänster! fy dom!

• zZzZz
    ROSAMARIA skrev 2016-04-06 16:41:51 följande:

Nu har jag läst att Comviq debiterar dessutom på dina meddelanden som lämnas på mobilsvar när du åker utomlands. Detta är sjuk......att allt ska krångla som fan för att den mobil svar och sen ska man desaktivera den när du åker iväg och sedan ska du sätta på den igen.. Vad i hela friden tror dom här telefonsbolagers mafia bossar ..Allt ska ingår i det som man betala för abonnemang och dessutom UTAN KRÅNGEL.. Just därför man byter abonnemang som att byta trosor! Dom är luriga med alla sina extra gömda tjänster! fy dom!

Lyfta en FEM år gammal tråd för det där svaret? 

Man har alltid fått betala för samtal när folk ringt till en utomlands, från Sveriges gräns till landet man är i...

Svar på tråden Kan jag ha mobilsvar med comviq?